Alla varvtider från Falkenberg?

Vi har tyvärr inte fått tillgång till något sådant underlag på roadracing.se eller scandinavianopen.com, men jag ska fråga Tony om det finns möjlighet.

Dock kommer alla resultat och totaler upp idag...

inte för att det förändrar speciellt mycket men det kan bli en liten efteranalys att få se sina kvaltider

o Chrille, får man fråga varför du gick in innan kval 2 flaggades av?

grandmaster skrev:
....

o Chrille, får man fråga varför du gick in innan kval 2 flaggades av?

Enkelt, man kan inte - FÅR INTE - sätta sitt snabbaste varv på gulflagg och jag visste att vi inte hade mycket tid kvar. Enda anledningen, enligt mig, att stanna ute på gulflagg är att söka ett fritt spår men då ska man ju tro att gulflaggen släpper också. Det trodde inte jag samtidigt som frustrationen över trafiken sabba min körning.

Nu är jag fortfarande så svag i min körning att jag sätter bäst varvtider genom att försöka hårt i 10 varv men sen ska man fråga sig varför man sliter på sig själv och däcken. Många med lite rutin bryter för en mun vatten och en chans på ett nytt spår.

Första kvalet körde jag lika mycket som träning, utan avbrott, med nya dämparinställningar och för att testa mig själv lite medan kval två var ett försök att fokusera lite mer vilket bara lyckades delvis...

aight, skulle kanske också ha varit lite mera taktiskt och inte försökt hänga på de som var 2 sekunder snabbare än mig. Fick släppa dem alldeles för tidigt.

Nu står det på roadracing.se att utökade resultatlistor kan hittas på Karlskogas hemsida.

Jag har letat en stund men hittar inga resultat alls där. :confused:
Någon som vet var dem finns att finna?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP