Alla som vill tjöra runt linköping på lördag KOLLA HÄR

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Hoj
Yamaha Dt 125 Lc ypvs -86, Yamaha DT 125 mx -81, Fiddy 110cc -06, Speedwaycykel Jawa 500cc -06
Ta bort tråden tack

:tuttar MODERATOR TA bort tråden tack

Last edited:
:va Kan inte komma in på den sidan du länka upp hittar den inte heller, men blir de nått på lördag el, asså vi skulle fixa ett gäng o så skulle köra lite tävlingar o grejjer. Eller blir de bara att ta över gatorna i stan o åka runt o ta en glass? :) :yoparty

Vi kan köra runt lite på lördag, men det blir inge åka fort, har ju en DT från -81 nu i väntan på bil/mellan kort :D

Sidan borde du hitta under träffar/samåkningar

P.S om du vill kan du ju komma ut till sviestad till typ kl 1 och kolla lite när jag tränar innan vi TJÖÖÖRRRR!!

Ja visst de låter kanaon, de e bara de att ja inte har klarat kortet än :P så ja har då därför uppkörning imorrn kl.13.15 o hoppas verkligen att ja klarar skiten nu. Annrs så ska vv snubben få höra de ena o de andra hehe :) Men om ja klarade så kan ja lätt säga att vi tar en sväng. Föresten vad e de du tränar där ute, roadracing el?

Om fler vill me så skriv, bara kul om man bli nån till :)

Ja tränar speedway imorgon :D

Du KLARAR det!

Det värsta e att din aprillia går dubbelt så fort som dt:n haha :D

jaha fan va kul, ja körde cross där uppe förut i 13 år men aldrig blivit av att ja testat speedway nån gång, fy skäms på mig hehe :P Men de e lungt för om vi ska åka så åker ja ju inte ifrån dig, då kallas de ju inte att vi åker tsm :) aja ja får se hur de går imorrn, ja lånar körskolan Honda xt125 4t för ja inte kom runt med min Rs på konbanan :P. Men annars får ja välla ta bort reg-skylten o köra lite fortare än vanligt om ja inte får kortet tills på lördag :P

Fock va gött, ja klara uppkörningen o hela sketen idag så om du har fortfarande lust så drar vi o åker på lördag el nån dag som passar dig bra :)

YEaaaaaa

Du vill inte köra på onsdag/torsdag?
Ska besikta på onsdag :D

GRATTIS!!!!

YEaaaaaa

Du vill inte köra på onsdag/torsdag?
Ska besikta på onsdag :D

GRATTIS!!!!

Tackar:)

Jo visst varför inte, bara vädret till låter så blir de kanon :tummenupp Hoppas den går igenom besiktningen då med allt trim du har på hojen. :hojraket ;)

JAg har inget trim på den nu :D :D
Den toppar nog 120 med hemlängtan och medvind
Ok då...ostrypt är den men inget mer
Hoppas vi kan tjöra immörrn eller på torsda efter mitt jobb :yoparty

JAg har inget trim på den nu :D :D
Den toppar nog 120 med hemlängtan och medvind
Ok då...ostrypt är den men inget mer
Hoppas vi kan tjöra immörrn eller på torsda efter mitt jobb :yoparty

Hehe nerå ja skojja bara :) Jo men visst de låter bra, för ja har ingtet för mig imorrn eller på torsdag har bara träning på kvällen men de e vid 19.00 så de e lungt :tummenupp

OKi men torsda går no inte då

Jag slutar ju jobba kl 18:00 så imörrn kl 18:00
Mötesplats Beviks??
Kan ju skriva här imorrn när ja står vi kassan oxå :D
MEn bara jag inte har speedwayträning så funkar det sketabra för mig imorgon

// TImpa

Mötesplats Beviks??

// TImpa

Mötesplats Beviks??

// TImpa

Aa va gött, men du behöver inte känna dig pressad nu att du e tvungen att åka haha :pannkyss :) Men då kommer ja nån gång vi 18.00 tiden då. Så får du komma på nån bra väg/ställe att åka på hihi :tummenupp Tar du Rg´n el tar du Dt´n ? :)

Rg:n e såld så får bli skithögen i väntan på ny cykel :D hihi
Skriver jag att det går imorgon så har jag ej träning men troligtvis ska jag träna :D
MEn du får gärna följa me å kika på min träning imorgon :D
Annars får vi la åka efter din träning på torsdag eller direkt efter mitt jobb på Fredag :D

// Timpa

Rg:n e såld så får bli skithögen i väntan på ny cykel :D hihi
Skriver jag att det går imorgon så har jag ej träning men troligtvis ska jag träna :D
MEn du får gärna följa me å kika på min träning imorgon :D
Annars får vi la åka efter din träning på torsdag eller direkt efter mitt jobb på Fredag :D

// Timpa

Aja men de e ju ingen fara, har ju hela sommarlovet på oss att köra :) . Sj har ja kört som bara den idag, skit kul när man slipper ha en snubbe bakom som inte hinner med :yoparty Men ja får se hur ja gör imorrn, men ut o åka ska ja garanterat iaf göra :tummenupp Vad har du för msn försesten, bättre att snacka lite mer ingående där ;)

Då kör vi torsdag :D

Men jag ber en moderator ta bort den här tråden sen så gör jag en ny LINKÖPINGS åka tråd :D :D

SÅ MODERATOR ta bort tråden snälla :yoparty :D

Då kör vi torsdag :D

Men jag ber en moderator ta bort den här tråden sen så gör jag en ny LINKÖPINGS åka tråd :D :D

SÅ MODERATOR ta bort tråden snälla :yoparty :D

Okej, blir bra skulle ja tro(har dock träning men whatever ;)). Tid, plats, hur o hela köret :tungan ?? eller blire vid Beviks kl 18.00 :D

KOlla östergötland åka tråden (i 125cc klassen) ber moderator ta bort den här :D

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back