alla som vill o kan åka hoj nu imorgon lördag!!

no_fear_23

it´s must sucks to ride like you!!
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
zx10r -07
ska vi ta en tur ikväll fint väder sthlm!!!!!

Hello är ni på ut o dra ikväll??? det är soft väder så det kan ju bli roligt...vi va ju ett gäng igår o kul med tjejerna som kom..vi kan samlas kl 17.00 vid sveavägen donken (STHLM) VEM KOMMER?? idag ska vi fan bli 15 st iaf.....

1.no_fucking_fear
2.Putte
3.Rogzal
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

:arsele :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele

Last edited:
Tänk på att lägga tråden i rätt forum nästa gång. Flyttat den från mc relaterat till träffar-forumet.

"mc donalds sveavägen"

Du borde förstått att bara en 08a ser Stockholm som universums centrum, det är bara för alla lantisar att köra in till "stan" och hänga på :)

Som vanligt då... alla som bor i fjollträsk finns i världens centrum :tummenupp
Det finns mer än 65 vägar med namnet Sveavägen i sverige ;)

Jaha... Då får väl vi skåningar ordna en egen samanställning då:( Hoppas vi oxå får fint väder i söder. Sup o svälj trevlig helg

"mc donalds sveavägen"

Du borde förstått att bara en 08a ser Stockholm som universums centrum, det är bara för alla lantisar att köra in till "stan" och hänga på :)

Japp!
Kommer du?
;)

Tänk på att lägga tråden i rätt forum nästa gång. Flyttat den från mc relaterat till träffar-forumet.

Helrätt!
Rensa i träsket! :kulspruta

Passa gärna på att kasta ut alla "mektrådar" (hjälp mig, hjälp sökes, hur gör man, slipon till min zxyzåäöRR, elfel på...osv osv) ur Mc-Relaterat oxå ;)

Last edited:
Hmm, resan går inte västerut va? Jag ska bort till fucking Åmål imorgon, och skulle kunna tänka mig en liten omväg =)

Ni kanske ska åka till karlskoga och RR prylen där borta =)

kul ser ut som att vi blir ett gäng har fått många pm men det är ju bara att dom som vill dyker upp vid 12 sov gott

donken svea, det borde räcka för oss som ska med.... andra är ju inte direkt nära;/

nu vill vi se många som dyker upp med fulltankad hoj o ett jävla glatt humör för vi ska burna, slanga, ligga i kurvor(har vi tur så blir det mer ligga senare) men det är en annan tråd...

donken svea 12.00
1.no_fucking_fear_23
2.Putte slang lös
3.Rogzal
4.massud
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Kan tänka mig hänga på.. Kanske int blir världen fart från mig pga väldigt dåligt framdäck. Men lite slangande kan hända..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT