Alla som är intresserade att sälja hoj på ett annorlunda sätt!!

skitbra ide´!
Jag med flera är lätt på !
Några hundra kan man ju lätt lägga på en hoj osedd.
Sporthojfolk är ju det ärligaste som finns, det vet jag efter att ha köpt massor med bra grejor osett av folk härinne och dem har alltid överträffat förväntningarna.

:tummenupp säger som alla andra jag köper lott om det blir lotteri :) :banana

det va faktiskt en som gjorde det här i borås för ett år sedan ca... det gick skitbra.. den som ägde hojen skulle ha 50.000 och fick det han ville ha.. sen lottade man ut hojen på en stor fest! riktigt lyckat faktiskt!

bara att handla fler så ökar vinst chansen just för dig...

enhjuling skrev:
Jo det blev visst lite fel men det jag menade var att jag tror det är lättare att sälja några dyra lotter än många billiga....

Om man tar exemplet 200 lotter á 200:- så tror jag det skulle vara lättare med 100 lotter á 400:- eller kanske till och med 50 lotter á 800:- men det är ju bara vad jag tror så....

Å andra sidan så är ju det här ingen ny idé, den har ju använts förut av folk som vill ha mera pengar för sina grejer än vad de kan få annars.

PuDDy skrev:
Öhh vänta nu. Fet vurpingen???

Varför kan du inte köpa den nu.

haha De är bara ett uttryck. Alltså den är riktigt snygg!

För att jag först måste få ihop min ekonomi innan jag springer och köper en hoj. :huvet
Annars hade du haft PM nu.

jesseboy skrev:
Jag är från norrland men vill gärna va med ändå...

NEEEJ!! Inga mer norrlänningar, de får absolut int va me!

Såg ju hur det gick med min Bikeprenumeration, inte fick jag hojen som jag skulle, den hamnade ju i norrland! :brinnerup

kle1991 skrev:
Annars får man väl "ge" bort hojen, det kan ju inte vara förbjudet!? gåvoskatten kommer att försvinna från årskiftet då är det fritt fram att ge vem som helst stora summor utan att betala gåvoskatten vid 10 000 kronor(läst i dagens aftonbladet)

:va
Var hittade du det där med gåvoskatten? Jag har letat utan resultat. Låter lite intressant.
/G :va

:tummenupp Kan lätt tänka mej lägga nåra hundringar i ett hojlotteri, om det inte går av stapel´n för långt bort då....

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!