Alla som är intresserade att köpa hoj på ett annorlunda sätt!!

Status
Ej öppen för fler svar.
sandstream skrev:
Nix, det är olagligt.
Men de är det ju att köra för fort också.
Ok... vi får väl hoppas att swedie tar bort tråden sen då innan lotteriinspektionen får syn på den :brinnerup

Förresten, har man inte skapliga odds på att få en hoj om man köper GR-filmen? Då får man ju dessutom en film på köpet, så det blir ingen större förlust.

Alldeles för dyrt...I vinter och i vår kommer dom ligga på runt 80 lappen kanske,önsketänkande.Gör som alla andra..sätt ut en annons på blocket/SH eller nåt sånt.

Dåligt försök att sälja hojen....

:drool e på pm e skickat :tummenupp
bara det går till utan fusk. Kontrolerade former

Last edited:
För att göra det lite lättare för mig så vore jag tacksam om jag kunde få ett pm utav er som är intresserade av att köpa andelar.
Ni som redan har sänt mig ett pm behöver ej att skicka igen.
Det jag behöver veta är följande - Nick/namn - samt hur många andelar, observera, pris per andel 300:- Inte två hundra.... inte fyrahundra..... utan tre hundra... treeeeeeeeehundra per andel :banana
Mvh

GIXXERMAN skrev:
För att göra det lite lättare för mig så vore jag tacksam om jag kunde få ett pm utav er som är intresserade av att köpa andelar.
Ni som redan har sänt mig ett pm behöver ej att skicka igen.
Det jag behöver veta är följande - Nick/namn - samt hur många andelar, observera, pris per andel 300:- Inte två hundra.... inte fyrahundra..... utan tre hundra... treeeeeeeeehundra per andel :banana
Mvh

Hur många andelar har du?

Fortfarande så måste du kunna styrka detta "lotteri" på sådant sätt att inget fuffens förekommer, annars blir du anmäld av förste bäste som inte vinner hojen, och bedrägeri är det hårt straff på i sverige. Utan att göra detta riktigt så är det inget annat än bedrägeri, även om du har goda avsikter. Fixa en kontakt med en jurist som förekommer som opartiskt i detta och ha allt klart på papper, sen kanske man kan fundera på att köpa några andelar.

Hoj sponsring

För att förtydliga så kommer alla som vill vara med och kolla att det går till utan fusk, och under kontrolerade former att få vara det.
mvh

Är lottpriset är 300kr st nu då? då borde du väl uppdatera första inlägget?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back