ALLA ska grilla i Stockholm i helgen!!

om det nu stämmer som de säger så kanske det regnar imorrn eftermiddag/kväll.. kanske inte så kul att grilla då.. Men vi har ju en dag till på oss.

Söndag, Kl 18:00 Smedsuddsbadet. :whip

Då är jag inte ledig så hare gott.jag ska kolla på race i n-tälje

Vafalls?? Då kliver jag upp på stora scenen i Tantolunden och underhåller det glada gayfolket ju!!!! men men kan kanske komma ner efteråt.

Ace Niki skrev:
Ja tack. Åsså vill jag att köttet ska ligga i marinad hela dan :whip :5sure

Söndan ska bli fiiiiiiin sägs det :cool:

Var du ute och eldade på Rosenhill igår, jag mötte en blå sv med gul/svart klädd förare?.

Hightuned skrev:
Var du ute och eldade på Rosenhill igår, jag mötte en blå sv med gul/svart klädd förare?.

Jepp, vi åkte förbi där påväg hem från muskö..

Last edited:
Cale skrev:
Kl 18:00 vid smedsuddbadet, in i rollesåsparken , vidare till nästa bad, under västerbron..

Cale menar förstås Rålambshovsparken :) . Nedanför Fridhemsplan. Åk in i parken vid Parasol (caféet) och åk bara rakt fram så kommer ni till Smedsuddsbadet strax efter ni passerat under Västerbron.

Skulle vara kul att lyssna på Starclassic igen (var ett tag sen sist ju); ev försöker vi åka förbi Tantolunden innan vi åker och grillar. Beror på hur hungriga vi är och hur jävlig trafiken är.

Hightuned skrev:

Ja jag var där och drack vatten - satan vad varmt det var att åka i fredags! Vi körde en massa gosiga vägar efter att vi varit och hälsat på Bikerbitch. Förresten, tack Davo för visning av ditt sommarhus och badplats.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT