CHROLO
Does not play well with other bikers...
Markus skrev:Säger han som tycker han är så lik en kriminell.![]()
Nu var det inte så jag skrev......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Markus skrev:Säger han som tycker han är så lik en kriminell.![]()
CHROLO skrev:Nu var det inte så jag skrev......![]()
Markus skrev:Inte ordagrant, det är riktigt. Men inte långt ifrån heller.![]()
twinner skrev:Hörru!! Jag vill ha ditt nick!!! Jag stavar också med K,det skulle för dig vara en ära att få "twinner" som nickname istället.GE MIG!!!!![]()
Markus skrev:Alla har ett pris, likaså jag.Twinner är dock inte aktuellt för min del, låter som en GB-glass ungefär.
Nååååå?
twinner skrev:2 kola och lite gängspö? alternativt presentkort på 3 ridlektioner med runar?
eller kanske lite rysk massage?
It's up to you!!
Markus skrev:Spö? Här räcker man ut en hand, och så får man bara trams tillbaka. Med den attityden behåller jag nog mitt* nick.![]()
*=OBS, mitt - inte ditt. Mitt.
![]()
twinner skrev:Fakk jo!!!
Jävla stödstrumpa.![]()
![]()
VRM Roffe skrev:Polis som fyllekörde nekar
En polis som i förra veckan körde bil i Helsingborg med mer än en promille alkohol i blodet nekar till brott, uppger TT. Mannen misstänks för grovt rattfylleri och smitning.
Polismannen körde in i ett antal parkerade bilar innan hans egen bil blev så demolerad att färden tog slut. I väntan på att utredningen blir klar omplaceras polismannen, som har en chefsbefattning.
Aftonbladet text-tv
Publicerad: 2005-08-23
Chrollo Du är säkert en hyvens kille. Men när dina kompisar beter sig så här, så är inte opinonssiffrorna i topp direkt......![]()
Varför gnäller du inte på UltraMarine då??#Olsson# skrev:OT
Chrolo, skojig avatar du har där. Betalar du ur egen portmonnä eller har RPS avtal med Memfis Film kanske?
CHROLO skrev:Nä knappast. Hoppas han blir av med jobbet om han blir dömd för rattfylla.![]()
amullo skrev:Inget ont om dig Chrolo. Du är förmodligen en av de poliser jag fått nöjet att träffa som hade huvudet på rätt ställe och en stor måtta sunt förnuft.
Men här finns ett fundamentalt fel i uttalandet.
Se själva..
Hoppas han blir av med jobbet om han blir dömd för rattfylla.
Jag läser denna mening som att:
Om han blir dömd för ett grovt rattfylleri, så innebär inte detta att han förlorar jobbet. Bara kanske.
Nu är jag förmodligen ute och simmar, men jag tycker mig ha förstått att om en Polis döms för ett brott som är Grovt så innebär det att denna ligger synnerligen rökt till vad gäller chansen att behålla anställningen som Polis.
Förövrigt så har jag ABSOLUT inga problem med att Poliser som inte ägnar sig åt uppdrag/ingripanden/insatser bevakar trafiken. Denna bevakning sätts väl antagligen i city, eftersom dessa poliser förmodligen har områden där de bör uppehålla sig utanför uppdrag.
Jag kan svåreligen tänka mig att dessa poliser ställer sig mitt ute efter en liten 70 väg som har sparsamt med trafik och skjuter laser. Man hoppas ju att dessa ställer sig vid 30 sträckor runt skolor/daghem och liknande.
Tänk efter...
Hur ofta ser man polisen på småvägar?
Hur ofta ser du dem vid tillfällen efter större vägar där du själv ligger avsevärt fortare än dina medtrafikanter?
Hur ofta inne i städer?
Det faller sig väl naturligt att den extrabevakningen som blir kommer att ske i områden som är tätt trafikerade.
Bara mina 0.02$
johan.simonsson skrev:Jag läste att användadet av antidepresiva-läkemedel hade fått ner
antalet självmord med några procent...
Vidare tror jag att gratis ljusterapi hade varit bra för det begås mer självmord
på vintern än på sommaren, och att ju längre norrut du kommer
ju högre blir talen. Detta har vissa då dragit till att det är avsaknaden av ljus
som leder till självmorden.
Vad sägs om ett "ljusterapirum" i alla bibliotek, så hade man om man känner
sig lite hängig kunnat gå och få lite ljus och läsa en bra bok![]()
CorbenDallas skrev:Varför gnäller du inte på UltraMarine då??
twinner skrev:Fakk jo!!!
Jävla stödstrumpa.![]()
![]()
Markus skrev:Det här är ju intressant faktiskt:
Twinner Joinade: 2003-03-06
Markus Joinade: 2004-01-12
När du fyllde i användarnamn, slog det dig då aldrig att använda ditt eget namn? Jag menar, när kom du på att jag blåst dig på konfekten?
![]()
CHROLO skrev:Trist för oss som har förstånd nog att använda bilbälte att få betala rehabilitering av övriga via skattsedeln. Det tycker jag är slöseri.
Jag bor inte i någon av de förorter du räknar upp och vill ändå gärna ha lite polisbevakning.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten