Alla ni med ktm exc 2004-2006 i GÖTEBORG!

rydlinger

Medlem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Turbo laddad kärring cykel, 413 bhp, 23 kilo = 17.9hk/kg
Hej :D har min uppkörning på onsdag och ligger jävligt risigt till eftersom jag har bara ett fäste för backspeglarna och det är till höger sida! så VÄDJAR nu till den som har ett extra fäste till vänser backspegel, skulle gärna vilja låna erat fäste över en dag. Kommer givetvis och hämtar, lämnar tillbaka fästet.

Finns det någon godhjärtad människa i göteborgs området som skulle kunna låna mig ett fäste!? :) Tack på förhand!

Yes, fick tips om det!
I morse kom min trogne vänn P2P här på forumet och körde upp min MC från Götet upp till Borås. Kl var då 06.15 på morgonen (dvs. Med god marginal till 08.15) det var sådär dryga -0.5 grader när vi passerade Landvetter och någonstans mellan Landvetter och Borås så stannade vi för att tanka på hojen, Dennis a.k.a. P2P hade nog vid detta laget drabbats av mildare köldskador på händerna! Men trots kylan så fortsatte Dennis, inte för han hade mycket annat till val men ändå...

Väl framme vid själva flygfältet där man börjar sin resa mot sitt MC-kort så inser vi att mitt älskade Akra system gett sig på min högra bak blinkers, blinkersen var i stort sätt helt bortsmält. Vi fick ingripa med Akut mek!!!!!!!! (Själv klart menar jag Silver tejp!) VV gubben godkände blinkersen och därefter var det bara rakavägen! kl 12.42 så svängde vi in igen på VVs parkering i Borås och fick det glada beskedet att allt hade gått som en dans.
VV - "Anmärkningsfritt, klart att du ska ha ditt körkort pöjk"
Jag - =D........ =D...... =D...

finns ganska roliga kort på en väldigt söndersmält blinkers som absolut INTE trivdes me att ligga ca 4 cm från ett acra i full blås utan smälte sönder totalt =)

ps det var jävligt kallt!!!

*/ ?>
Back