Alla jefla stickys !

Jo då men inte fem gånger på en repa !:D

Sist jag var med blev det en fika för mig (men jag avvek på slutet för att köra lite längre :D)

Fika eller vätskepåfyllning - det är distinktionen!:)

Tilllåt mig småle. Det är lite mer än vätska som fylls på. En och annan burgare slinker ner om jag inte missminner mig + massa snack :hihi

Last edited:
Hmmm, jag som trodde det var åska på gång, men det var visst bara ljudet av en moderator som bitchslappade snickarfuckot...

:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

Det är dags att låta mig ta över istället för det där jäkla skägget som aldrig är inne ändå. Jag lovar att rensa i träsket!

Det är dags att låta mig ta över istället för det där jäkla skägget som aldrig är inne ändå. Jag lovar att rensa i träsket!

Hur menar du nu ?:va:glömdet

Fixa (gör) en samlingstråd som har länkar till dom stickys vi har nu, så kan dom med enkelhet plockas ner och ändå enkelt hittas.
Inga konstigheter, de flesta stora forum gör så, varför skulle inte vi kunna ha det så :)

Bara se till så det är någon som är inne ofta eller planerar att leva ett tag till så det hela kan underhållas med :)

Några fler problem som behöver lösas? :tungan nähe då går jag och jobbar igen :tungan

Du har en poäng, gör en tråd som vi kan göra sticky av med ideer på samlingstrådar som är sticky som listar stickys erh :tungan

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra