Alla Hommogay`s Se Hit Nuuuuuu Vaa!!

Var upp till rotsjön och kolla men det var ju kass!!! Oplogat och dubbelis.

Åkte upp till Spaden vid Spabo istället och där var det massa folk! Bla. Albertson med grymmaste ishojen jag sett i år :yoparty

!!!!!!!!1

själv hittade vi inte dit vi skulle så det blev inget men men nu skiter jag i kolsva får gå så länge mälaren funkar någon som vill köra i veckan på dagtid??

Lunkan skrev:
Var upp till rotsjön och kolla men det var ju kass!!! Oplogat och dubbelis.

Åkte upp till Spaden vid Spabo istället och där var det massa folk! Bla. Albertson med grymmaste ishojen jag sett i år :yoparty

Åfan var det du som kom i slutet? kände inte igen dig sorry :huvet

Bilder kommer

Last edited:
............

imorrn blir det lite bus på isen för mig i alla fall är någon på ring mig runt 11 tiden 0762-399163

...........

Skoj hade vi i alla fall synd det inte var fler också!!!

TOKER skrev:
Skoj hade vi i alla fall synd det inte var fler också!!!

Man måste ju jobba också för att ha råd att kunna köra. Eller hur det nu var? :3freak
Gasa på lördag kanske?

TOKER skrev:
Jaha blir det åkning av på lördag lr???

Det verkar bli avslutning i träningsserien i enduro på lördag på malma. Tror att jag kör det på lördag iaf. Start 11.00. Om jag orkar/hinner, vilket inte är så troligt kör jag på eftermiddagen.
Söndag är ju annars en dag med drag i har jag hört. :hihi

LasseR6 skrev:
Det verkar bli avslutning i träningsserien i enduro på lördag på malma. Tror att jag kör det på lördag iaf. Start 11.00. Om jag orkar/hinner, vilket inte är så troligt kör jag på eftermiddagen.

App app app.....
Söndag = Södertälje..... :fatta!

Eller?? :tungan

...

Jo jätte!!!

LasseR6 skrev:

jag är på både lördag och söndag! :yoparty
om det fortfarande är safe att åka på isen nu.. stog ju i tidningen att folk har gått genom isen ett par gånger.. :3freak
men åker man tillräckligt fort borde det inte vara något problem va? :tungan

såååattteeeee, var åka sej? gärna på mälaren i alla fall, så man slipper åka så långt. :tummenupp

...........

mälaren gäller och det är tydligen en spricka i isen som varierar i storlek på enhags sidan som vissa fall täckts med snö där går man igenom!!
Men jag ska väl yrsla lite idag och polaren kan inte förrens eftermiddagen imorrn så vi tänkte åka ner runt 14 typ så då är jag på och söndag är jag hel på!!!!

SuperKnutte skrev:
jag är på både lördag och söndag! :yoparty
om det fortfarande är safe att åka på isen nu.. stog ju i tidningen att folk har gått genom isen ett par gånger.. :3freak
men åker man tillräckligt fort borde det inte vara något problem va? :tungan

såååattteeeee, var åka sej? gärna på mälaren i alla fall, så man slipper åka så långt. :tummenupp

Jag är på i morgon em. Ska bara åka lite på malma först. Enduroträningsserien ni vet.

....

enduro är gay men men hahaahaha
vi kör på eftermiddagen...

LasseR6 skrev:
Jag är på i morgon em. Ska bara åka lite på malma först. Enduroträningsserien ni vet.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back