Alla hojintresserades våta dröm?

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Alla hojägares våta dröm?

Min är det iaf. ååååh så vacker...

MV Agusta F4 SPR

F4_SPR_2_1024.jpg

F4_SPR_5_1024.jpg

F4 S
F4Srhside_1024.jpg

F4Sleftside_1024.jpg

F4S1_1024.jpg

F4S-diamonte-lg.jpg

Edit; Alla hojintresserades våta dröm borde topicen vart märkte jag nu. :)

Last edited:
Det värsta jag vet är posör-runk som sprutar isär så fort man använder det. MV Agusta och Mondial hör nog dessvärre dit.

Mattias skrev:
Det värsta jag vet är posör-runk som sprutar isär så fort man använder det. MV Agusta och Mondial hör nog dessvärre dit.

Hade jag en MV Agusta hade jag inte använt den. Den hade stått i mitt vardagsrum, välputsad som prydnad. :crash

Hagster skrev:
Hade jag en MV Agusta hade jag inte använt den. Den hade stått i mitt vardagsrum, välputsad som prydnad. :crash

Löjligt!! Har man en hoj så ska den användas annars räcker det med att ha en bild på den. Halva nöjet med att ha en annorlunda hoj är all uppmärksamhet man får när man använder den! Tror ni mig inte så kan ni fråga Mattiaz :fakta

pajo skrev:
Löjligt!! Har man en hoj så ska den användas annars räcker det med att ha en bild på den. Halva nöjet med att ha en annorlunda hoj är all uppmärksamhet man får när man använder den! Tror ni mig inte så kan ni fråga Mattiaz :fakta

Skämtade bara :p

Jo, du är väl ett sånt exempel. Folk kommer ifrån ingenstans och ställer sig och kollar på hojen din, eller är det dig de kikar på kanske? :crash :D

Mattias skrev:
precis som de där gamla mögliga 250 wannabe stor sporthoj modellerna som också kommer ifrån italien då eller?! ;)

Mattias skrev:

Tacka vet jag Honda :tummenupp

/en som har suttit i träsket med mindre tillförlitliga fabrikat

johanp skrev:
precis som de där gamla mögliga 250 wannabe stor sporthoj modellerna som också kommer ifrån italien då eller?! ;)

Japp, med skurhinksmotor från japan.. :D

/B

Det enda tråkiga med den är att det sitter en rad4 och inte en v-twin i. (MV agusta)

Den är ruskigt fin men jag tror att min drömhpj är den här.

Bifogat

• r7_001a.jpg
    r7_001a.jpg
    55.1 KB · Visningar: 1,567
johanp skrev:

Haveri ett var materialfel i (den japanska) motorn. Haveri två var beroende på ett förbiseende, en direkt följd av reparationsarbetet efter haveri ett. Aprilia klassas inte som posörrunk, således. Och vadå "wannabe stor sporthoj"? Finns det nåt fjompigare än en 644-kubiks twin? :D

Vem håller i hojen? eller släpper de den och tar kortet jävligt snabbt??? :skrämd för den står ju inte på stödet?
så är det i många bilder... någon som vet??? :confused:

MVn är rå.... men den saknar nåt :3freak

Detta är min drömhoj :)

Bifogat

• villha.jpg
    villha.jpg
    25.3 KB · Visningar: 1,107
Mattias skrev:
Haveri ett var materialfel i (den japanska) motorn. Haveri två var beroende på ett förbiseende, en direkt följd av reparationsarbetet efter haveri ett. Aprilia klassas inte som posörrunk, således. Och vadå "wannabe stor sporthoj"? Finns det nåt fjompigare än en 644-kubiks twin? :D

Tydligen inte, jag kör en och jag är en fjomp.
Men jag är iaf inte en fjolla, som alla som kör 1000cc Radfyra (954, 929 också för den delen) :fakta

//A.

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...