Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattias skrev:Det värsta jag vet är posör-runk som sprutar isär så fort man använder det. MV Agusta och Mondial hör nog dessvärre dit.

Hagster skrev:Hade jag en MV Agusta hade jag inte använt den. Den hade stått i mitt vardagsrum, välputsad som prydnad.![]()

pajo skrev:Löjligt!! Har man en hoj så ska den användas annars räcker det med att ha en bild på den. Halva nöjet med att ha en annorlunda hoj är all uppmärksamhet man får när man använder den! Tror ni mig inte så kan ni fråga Mattiaz![]()
precis som de där gamla mögliga 250 wannabe stor sporthoj modellerna som också kommer ifrån italien då eller?!Mattias skrev:Det värsta jag vet är posör-runk som sprutar isär så fort man använder det. MV Agusta och Mondial hör nog dessvärre dit.

Mattias skrev:Det värsta jag vet är posör-runk som sprutar isär så fort man använder det. MV Agusta och Mondial hör nog dessvärre dit.
johanp skrev:precis som de där gamla mögliga 250 wannabe stor sporthoj modellerna som också kommer ifrån italien då eller?!![]()
johanp skrev:precis som de där gamla mögliga 250 wannabe stor sporthoj modellerna som också kommer ifrån italien då eller?!![]()
för den står ju inte på stödet?Goodstuff skrev:Den är ruskigt fin men jag tror att min drömhpj är den här.
R7Mattias skrev:Haveri ett var materialfel i (den japanska) motorn. Haveri två var beroende på ett förbiseende, en direkt följd av reparationsarbetet efter haveri ett. Aprilia klassas inte som posörrunk, således. Och vadå "wannabe stor sporthoj"? Finns det nåt fjompigare än en 644-kubiks twin?![]()
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|