Alla Hjärtans dag

2767065 försök inte sno åt dig av "det är så jäffla synd om mig" du vakna singel shit happens :D
Fick klart för mig att det inte skulle bli något mellan bruden å mig för några dagar sen så jo jag är bitter. Sms som "grattis på alla hjärtansdag, synd att det inte kunde vara du å jag men det funkar bara inte i längden" gör det inte bättre.

Men vafan hade jag inte haft feber hade jag varigt ute å letat efter en ny :hihi

Last edited:
Fick klart för mig att det inte skulle bli något mellan bruden å mig för några dagar sen så jo jag är bitter. Sms som "grattis på alla hjärtansdag, synd att det inte kunde vara du å jag men det funkar bara inte i längden" gör det inte bättre.

Men vafan hade jag inte haft feber hade jag varigt ute å letat efter en ny :hihi

hmm tuft men du kommer inte upp i min dignitet, jag tror jag leder det är så synd om mig ligan :D

björn

Fan inte änns det klarar jag :gråta

Hehe nej tror inte det heller. Hoppas det va värt det, hellre lycklig singel än i bråkigt förhålande.

Fan inte änns det klarar jag :gråta

Hehe nej tror inte det heller. Hoppas det va värt det, hellre lycklig singel än i bråkigt förhålande.

där har du en poäng, men det är för seriöst för att diskutera på SH :D undar om man kan springa ut i morgon är ju ledig till lördag (ok brud jäfflar som är reggade här detta är en uppmaning OK :D )

kan vi inte anordna någon form av "det är så synd om mig tävling på SH :va "

björn

Back