Alla hjärtans dag i Göteborg (vad göra..)

Tjejen min,som tjatar om vad oromantisk jag är,skulle jubla av lycka om någon okänd skickade blommor till henne,du har inte funderat på om du bara är jäkligt lyckligt lottad?

Själv köpte jag en tripp till pyramiderna nu,bara för att,jäla tjat om romantik! :gnissla

Henrik

hmm nä jag lovar det är inte kul mer än en gång..
hade varit roligare om man visste vem det var ifrån...
Hade hellre tagit det än blommorna :) haha

Gå ut på restaurang? För vanligt... Ge henne en riktig upplevelse istället om du vill det. Sen vad du gör kan du givetvis anpassa efter plånbok.

För spararen: "Massa sliskig text"

För slösaren/äventyraren: "Ännu sliskigare text"

Man blir nästan lite smått illamående av det där :näsblod Akta dig så att inte din tjej köper en strap-on till er på lördag...

Varför måste man ta i så man spricker, åt båda hållen när det gäller romantisk och oromantisk? Man ska vara sig själv helt enkelt, spelar man ett spel så märker tjejen det förr eller senare och då är du rökt, om du inte orkar hålla skenet uppe vill säga...

Är du verkligen född kille?
Inte 100% säker med tanke på hur bra jag förstår kvinnor :D

Kvinnor vill bli tagna med storm! En spa-behandling och att bjuda ut henne är inte det.

Att ge både dig och henne en upplevelse är klart mycket bättre än att bjuda henne på smycken, blommor, choklad eller whatever man nu kan hitta på.

Dee_cati: Klart att man ska vara sig själv... och det är precis vad jag är, men jag gör det faktiskt för att JAG vill göra det. Att göra något bara för att samhället förväntar det av en (typ gå på en restaurang på alla hjärtans dag). Sry mate, även om det är "alla andra" så är det inte my style.

Nu ska jag personligen på mormors 80 års fest så jag kommer ge tjejen en upplevelse när hon minst anar det istället. Skönt att slippa allt ståhej kring dagen.

jag tycker du kan vara glad som blir uppvaktad och uppskattad alls på det viset. jag har aldrig blivit det.

Håller med, klart man ska bli glad om någon uppvaktar en. Fast att göra det anonymt verkar ju lite beige kanske. Du kommer nog snart bli uppvaktad på det sättet ska du se. Kanske redan på Lördag? :yoparty

Sno med nåt ätbart från jobbet, alternativt köp det i den lilla livsbutiken runt hörnet. Spänn fast tösen i sängen, lägg på käket uppblandat med lite blommor och ta för dig. Kanske lite grädde på toppen? ;)
(Å givetvis går det lika bra för tjejen att göra detsamma.)
Sen ere bara å knulla som fan, så har ni båda haft en billig å jeeefligt nice Alla Hjärtans Dag, med alla nödvändiga ingredienser! :P

ahh såg nu att du bodde way over on the otherside. här tror jag de e i juni.

det blev väll till och med inställt?

själv ska jag spedera alla hjärtans dag i skellhell på melodifestivalen för att senare riva produktionen och stoppa in det i trailers, sen hoppa in i nightraidern och åka till leksand för att bygga skiten igen :huvet

Sno med nåt ätbart från jobbet, alternativt köp det i den lilla livsbutiken runt hörnet. Spänn fast tösen i sängen, lägg på käket uppblandat med lite blommor och ta för dig. Kanske lite grädde på toppen? ;)
(Å givetvis går det lika bra för tjejen att göra detsamma.)
Sen ere bara å knulla som fan, så har ni båda haft en billig å jeeefligt nice Alla Hjärtans Dag, med alla nödvändiga ingredienser! :P

Sån romantik gillar jag! Kan jag skicka min tjej på kurs hos dig?

ÄtaSovaSexÄtaSovaSexÄtaSovaSexÄtaSovaSexÄtaSovaSexÄtaSovaSexÄtaSovaSexÄtaSovaSex

I den ordningen. Hela dygnet.

ÄtaSovaSexÄtaSovaSexÄtaSovaSexÄtaSovaSexÄtaSovaSexÄtaSovaSexÄtaSovaSexÄtaSovaSex

I den ordningen. Hela dygnet.

Jag föredrar ordningen ÄtaSexSova.
Nu har jag gjort mig av med planerna om Gbg, jag har istället ordnat en liten picknick i skogen vid vattnet,

Checklista:
Liggunderlag CHECK
Filt eller täcke CHECK
Jordgubbar CHECK
Marshmallows CHECK
Ved CHECK
Tändare CHECK
Starkdricka :slicka

Vad mer kan behövas?

Nu har jag gjort mig av med planerna om Gbg, jag har istället ordnat en liten picknick i skogen vid vattnet,

Checklista:
Liggunderlag CHECK
Filt eller täcke CHECK
Jordgubbar CHECK
Marshmallows CHECK
Ved CHECK
Tändare CHECK

Vad mer kan behövas?

Ideén är bra men att blanda jordgubbar och Marshmallows? jordgubbar har man till bubbelvin och marshmallows till öl, eller? :confused:

Glöm inte något på skallen och ev handskar, det är kallt att sitta still om det blåser.

Glöm inte T-röd så du får fyr på veden.

Ideén är bra men att blanda jordgubbar och Marshmallows? jordgubbar har man till bubbelvin och marshmallows till öl, eller? :confused:

Glöm inte något på skallen och ev handskar, det är kallt att sitta still om det blåser.

Glöm inte T-röd så du får fyr på veden.

Vi brukar faktiskt grilla marshmallows, dom blir så sjukt goda då, några minuter över elden tills dom är gyllene bruna mums!
Bra tips om tändvätska, hade glömt det!

Vi brukar faktiskt grilla marshmallows, dom blir så sjukt goda då, några minuter över elden tills dom är gyllene bruna mums!
Bra tips om tändvätska, hade glömt det!

Det är inget fel med marshmallows men det lät som en blandning av fransk finkultur möter amerikansk White trash... :näsblod

Men gillar ni att blanda den rena fruktiga jordgubbssmaken med den artificiella sockersliskiga marshmallowssmaken så kör på det. Viktigaste är att hon uppskattar det. :tummenupp

Lycka till och hoppas att du får :ligga efteråt. :tungan

Checklista:
Liggunderlag CHECK
Filt eller täcke CHECK
Jordgubbar CHECK
Marshmallows CHECK
Ved CHECK
Tändare CHECK

Vad mer kan behövas?

Du kan inte vara klok! Picknick ute nu är heelt fel...jag skulle bli skitförbannad om min man hittade på nåt sånt, finns inget romantiskt med att sitta ute i svinkylan, sen kan du bara glömma att brasa o filtar skulle hjälpa...det enda som skulle beveka mig något litet är en riktigt varm bastu precis intill, men tom det är tveksamt... tänk om är mitt råd.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman