Det är hedervärt att du gör ett försök att förklara, men jag tror att det är lönlöst.Det beror nog på vart man tänkt se dom...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är hedervärt att du gör ett försök att förklara, men jag tror att det är lönlöst.Det beror nog på vart man tänkt se dom...
... å undrar vem fan det är ifrån..
Å varför ska man få en massa blommor en vissdag?!
Enda sättet för kille att fatta att ge något överhuvudtaget fattar du väl!
Henrik
Ojdå, så populär?
Gå ut på restaurang? För vanligt... Ge henne en riktig upplevelse istället om du vill det. Sen vad du gör kan du givetvis anpassa efter plånbok.
För spararen:
Säg att ni fixar nått hemma istället. Hon kommer hem till dig, du välkomnar henne med en kyss. Lyfter upp henne och bär henne till sängen som du täckt i rosenblad. Därefter ber du henne klä av sig och ger henne en 30 minuters massage både med händer, läppar och tunga. Sedan älskar ni i 2 timmar. Efteråt tar ni ett eucalyptsbad tillsammans med ett glas vin. Sen är dags att käka där du fixat förrätten. Varmrätt fixar ni tillsammans och efterrätten har du redan gjort.
Kostnad: Billigare än ett restaurangbesök
Upplevelse: Garanterat bättre än ett restaurangbesök
För slösaren/äventyraren:
Väck henne 05:00 på morgonen. Ge henne ett doftande kuvert med instruktionerna att hon har 30 min på sig att packa väskan för 5 dagars semester. Du har redan pratat med hennes chef och allt är klart. Ta en taxi till Arlanda/Landvetter och sätt er på ett plan till Karibien (går via Paris om man flyger Air France). Flighten är 20 timmar men du tjänar 9 timmar så ni landar fortfarande vid 19 tiden på Alla hjärtans dag. Tag med henne till bugalowen där ni ska bo. Plocka upp picknick-korgen som är förberedd med champagne, jordgubbar, choklad etc. Ta med henne ut på stranden, lägg ut filten. Klä av henne medan vågorna rullar in och häll champagne över hennes nakna kropp och smaka av den. Älska sedan under stjärnklar natt där det enda sällskapet ni har är ljudet av syrsorna som spelar...
Kostnad: Från runt 25.000 SEK för 2 pers
Upplevelse: Garanterat oförglömlig för både dig och henne...
Är du verkligen född kille?
Det är kasst, sjukt fegt att inte stå för vem det är.. ifs råkade jag säga det engång till en å det vissade sig att det var från honom, var ganska pinsamt..
Men man måste ju stå för vad man gör, hur svårt kan det vara att skriva vem det är ifrån?...
Haha ja tydligen är man det... eller va, vet ju inte hur det är i år ännu..![]()
jag tycker du kan vara glad som blir uppvaktad och uppskattad alls på det viset. jag har aldrig blivit det.
Jag lovar det är bara kul när första budet kommer, men när det bara fortsätter så undrar man bara vad dom håller på med...
Bättre att säga något eller iaf säga vem det är ifrån..
Nu känner jag ju inte dig men är du säker på att du inte har varit med i playboy?
Henrik
Nä det har jag inte! Men i slitz om det skulle ha någon betydelse...
Men det var så redan innan jag var med där så tror inte det har så stor påverkan...
okidoki,tänkte närmast på hur vanligt att en oavsett hur snygg okänd brud får bukett efter bukett blommor av okända killar(tjejer?)
Henrik
jag tycker du kan vara glad som blir uppvaktad och uppskattad alls på det viset. jag har aldrig blivit det.
förra året igen kom det 7 stycken varav en som vågade säga vem det var förra året var de 5 stycken... det är inte ens kul, bara jobbigt..
(varför skulle det andra ha någon betydelse?)
Egentligen ingen alls men du bor ju inte i norrland där det går 15 killar per tjej så antingen är du känd eller exeptionellt snygg,finns ingen anledning till att en kille(eller tjej)skickar blommor utan avsändare annars.
Skulle aldrig lämna något via ombud själv,ens om det vore självaste jävla GG(flata som hon va)så det låter ju lite suspekt det du säger,det måste du ju hålla med om.
Henrik
Om det gör ja!
Det är sjukt konstigt.. kanske inte så konstigt mitt ex fick damp förra året å gjorde slut några dagar efter, men vad ska man göra.. Vet ju inte vem det är som skickar det eller vilka.. Hade gärna varit utan det..
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |