Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dom mesta pengarna går till racingen lr?Alicia skrev:Finaste alla hjärtans dag present jag någonsin har fått![]()

Vad fin den va, själv fick jag 10 röda rosorAlicia skrev:Finaste alla hjärtans dag present jag någonsin har fått![]()

HanneZ skrev:Dom mesta pengarna går till racingen lr?![]()
Webspy skrev:va söt han e lille pojken - han kan få "några bitar" ur mitt "hjärta" så blir ni ännu lyckligare!

Webspy skrev:va söt han e lille pojken - han kan få "några bitar" ur mitt "hjärta" så blir ni ännu lyckligare!
Alicia skrev:Finaste alla hjärtans dag present jag någonsin har fått![]()

är bilden jag får av svensken när han smyger in på toa med sina brickor och ståltråd, han sitter där och tvinnar och vrider på toalettlocket för att avsluta det hela med en lack som du själv bidragit med (nagellack)Webspy skrev:va söt han e lille pojken - han kan få "några bitar" ur mitt "hjärta" så blir ni ännu lyckligare!
blom skrev:ja den var otroligt fin
det jag tycker är roligtär bilden jag får av svensken när han smyger in på toa med sina brickor och ståltråd, han sitter där och tvinnar och vrider på toalettlocket för att avsluta det hela med en lack som du själv bidragit med (nagellack)
LOTTAK skrev:Vad fin den va, själv fick jag 10 röda rosor![]()

10 röda roser = giftemål ???PiEn skrev:ska du gifta dig

Det är kärlek!!Alicia skrev:Finaste alla hjärtans dag present jag någonsin har fått![]()
Tror det ska betyda "evig kärlek" eller något sådant på blomspråket. Rätta mig om jag har fel. Fast skulle man följa det skulle man ju inte våga ge bort en kaktus heller..chukabowa skrev:10 röda roser = giftemål ???
har hört att 10 röda rosor betyder förlåtchukabowa skrev:10 röda roser = giftemål ???![]()
Det gjorde jag för många år senPiEn skrev:ska du gifta dig

chukabowa skrev:10 röda roser = giftemål ???![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |