Alla hackar på varandra!

isse skrev:
Din hoj e fin för övrigt, kollade på en sån först men sen hittae jag en som var ännu snyggare...och den vart de :-)

/N
tackar så mycke.. diggar den själv :Bugar .. din båge e inte heller så pjokig.. det är nara att höja på hatten och gratulera... :yoparty

En annan sak du ska veta är att alla j*vla stollar kommer från Göteborg. Det är faktiskt sant. :fakta

skövde_pöjk skrev:
önska nått te bågen i julklapp så går det nog bättre..

är du sinnessjuk människa? tänk om man skulle få nånting som påminde om hojen mitt i vintern! Då skulle man svepa en jd och sen villa bort sig i skogen i all sin ångest.

ska jag ha en sån vill jag i alla fall ha en hel en då ;) :lol och inte en halv..... :D

Sadam skrev:
Skaffa en sån här då har ni å göra, ist för att vara sura å haKKa på varan :tummenupp

Goodstuff skrev:
En annan sak du ska veta är att alla j*vla stollar kommer från Göteborg. Det är faktiskt sant. :fakta

Va? Vem? Jag?

skövde_pöjk skrev:
haha diggar både två och fyrtakt.. va inne på att köpa en aprillia rs250 å åka lite bana nästa år men får la se.... får la se vad :tuttar säger om det ;)

Ja det är inte helt fel! Kul maskin att åka bana med och Kinnekulle ligger ju äckligt nära :)

Alla typer av hojar har sin charm, så varför inte äga en av varje ?

Är rätt ny på detta forumet då jag skaffade MC i förrgår men rent generellt så verkar det som att hackandet på forum eskalerat sedan jag hade MC sist (5år sedan). Tråkigt...
Är det likadant i trafiken, hälsar mc-folk fortfarande på varandra? :confused:

Hej. Jag är osso ny här på just detta forumet, och tycker det e synd att folk är så otrevliga. Man kommer ju så myyycket längre med lite vänlighet. Satans synd e va d e. :rolleyes:

Det är bara en del som är dryga som ...fett.
Behandla varandra med den respekt som ni behandlar era egna familjemedlemmar så ska ni se att allt blir bra.
Kom ihåg att det är vi på SH mot resten där ute .....vaölkomna alla som är nya å de som är dryga är ovälkommna...eller ??

Skorpan e gay!! :D

det trodde jag alla visste... å sen e han kass på SBK 2001... :banana

muahahaha :Bugar

Back