Alla flickor!!

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Nu har jag jobbat länge, många dagar i sträck och känner mig i behov av att göra något kul inom snar framtid. Tänkte om man skulle dra ihop ett tjejgäng, förmodligen då i Stockholm eftersom det är närmast och flest möjligheter

Vad sägs om att dra ihop någon minimotokörning/middag/öl?
Behöver lite kvinnlig fägring.

Swedie ska vara grabbig och köra motard, snacka affärer å sånt roligt imorgon *avis*

Kom med förslag, om det ens låter intressant eller bara blä.

Självklart ;)
Fast man måste vara snäll mot mig då jag har kört minimoto en gång, runt svärföräldrarnas kvarter

TinaTjejen skrev:
Får man tacklas?
:D

Last edited:
Jag VILL

Men jag har f.. legat sjuk i influnsa sedan 22 december och är sjuk än. Hostar och däppt som om jag håller på vända ut och in på mig själv. Lilltjejen hemma mår lika kasst och håller på att återhämta sig från en "vurpa" hon gjorde. Hon har inte kunnat sitta sedan den 23 decmber och får smärtstillande.

Lääängtar efter få bli frisk, sova normalt och få ha lite kul.

Åh va kul! Jag hakar gärna på, om jag är i trakterna då, eller om vi har lite framförhållning och kan boka in ett datum så jag kan komma hem från norrland.

Tänkte att man kunde ta upp det och se hur många som har lust att hänga på. Behöver inte vara så snart, vi kan ju planera och se lite.
Frågan är om man ska ta det efter mässan i Göteborg.

Måste hitta på något skoj, förlorar jobbet nu plus att jag har jobbat konstant i snart två veckor. Behöver något roligt.

Liwa1 skrev:
Jag VILL

Men jag har f.. legat sjuk i influnsa sedan 22 december och är sjuk än. Hostar och däppt som om jag håller på vända ut och in på mig själv. Lilltjejen hemma mår lika kasst och håller på att återhämta sig från en "vurpa" hon gjorde. Hon har inte kunnat sitta sedan den 23 decmber och får smärtstillande.

Lääängtar efter få bli frisk, sova normalt och få ha lite kul.

Räkna med mig!
Minimoto.....ja nångång måste va den första :D

Gott Nytt förresten....snart dax att glida från jobbet...ut i snöstorm!! brr....

Alicia skrev:
Tänkte att man kunde ta upp det och se hur många som har lust att hänga på. Behöver inte vara så snart, vi kan ju planera och se lite.
Frågan är om man ska ta det efter mässan i Göteborg.

Måste hitta på något skoj, förlorar jobbet nu plus att jag har jobbat konstant i snart två veckor. Behöver något roligt.

Aha, jag är en tröttmössa täppt av snor typ.....
Fick för mig att du menade i dag torsdag 29/12.

Jag är på om jag bara är frisk så och inte jobbar så klart

Räkna med mig. Minimotor i Huddinge har dock stängt igen vad rytet säger. Vet alltså inte om det stämmer.

Vart nånstans kan man köra minimoto då? Och vad kostar det? Jag har själv aldrig testat, men det skulle va kul.
:)

Haha nej, jobbar fortfarande..
Tänkte lite längre fram, kollar intresset bara.

Jaha, finns det någon annanstans som man kan köra minimoto i stockholm??
Eller köra något annat med för den delen..

Liwa1 skrev:
Aha, jag är en tröttmössa täppt av snor typ.....
Fick för mig att du menade i dag torsdag 29/12.

Jag är på om jag bara är frisk så och inte jobbar så klart

Räkna med mig. Minimotor i Huddinge har dock stängt igen vad rytet säger. Vet alltså inte om det stämmer.

Tullinge har ju funnits förut men som lillan skriver så kanske de är stängt

Juice skrev:
Vart nånstans kan man köra minimoto då? Och vad kostar det? Jag har själv aldrig testat, men det skulle va kul.
:)

Vore kul att följa med på, bara jag som ensam MAN och en massa :tuttar :tuttar :tuttar

Skulle finnas massor av möjligheter att hitta på roliga saker

Det finns en banan på Scandinavian Motorsport Center: Västberga Allé 60,
126 75 Stockholm, Tel: 08 - 709 41 00 eller här: http://www.smc-gokart.com/korning.htm

Körde där själv för ett par år sedan och hade skitkul! Vi tog Grand Prix optionen:
580 kr/person
- Genomgång av regler och körteknik.
- 5 minuters övningskörning / förare innan tävling.
- 2 kvalheat á 10 minuter / förare. Bästa varvtid registreras.
- Finaler för alla deltagare baserat på kvalheaten.
- Prisutdelning med medaljer till de 3 bästa förarna samt ”skumpadusch”.
:squid

Annars kostar 15 min 199 kr:
- Genomgång av regler och körteknik.
- Fri körning i 15 minuter.
- Utskrift av bästa varvtid.

Jobbar typ "JÄMT" så skulle faktiskt vara kul. Men först får man ju ta reda på om Man e ledig...

Nyheter

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...