alla Daytona 675:or!!

graphite ghoast

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Yaaama Retta
vore det inte dags att vi tar och samlar ihop oss snart? helst innan lördagmorgon, :D .

hade varit kul att köra någon gång under veckan!:tummenupp

(känner mig het på forumet idag :yoparty )

graphite ghoast skrev:
2358837 vore det inte dags att vi tar och samlar ihop oss snart? helst innan lördagmorgon, :D .

hade varit kul att köra någon gång under veckan!:tummenupp

(känner mig het på forumet idag :yoparty )

massiv uppslutning. :)

Jag har tyvärr inte haft råd att hämta ut min ännu:rolleyes: Men faen va det kliar i ha-tarmen! du skall inte sälja din när det bär av till afganistan möjligen?:tungan

:näsblod hehe, nää du, uppslutningen är väl nååågot begränsad, slutar väl med att jag själv bestämmer nått till i veckan :3freak

hehe..så du har bokat en eller? jo, ska tyvärr (grym hoj) sälja den innan jag far iväg. sugen? :D :tummenupp

graphite ghoast skrev:
2360582 :näsblod hehe, nää du, uppslutningen är väl nååågot begränsad, slutar väl med att jag själv bestämmer nått till i veckan :3freak

hehe..så du har bokat en eller? jo, ska tyvärr (grym hoj) sälja den innan jag far iväg. sugen? :D :tummenupp

Nä, inte bokat någon... :( Har inte råd just nu och duccen har blivit ett sånt stort byggprojekt och så personlig så den vill jag inte göra mig av med!

en vacker dag blir det en hoj till, och då ligger faktiskt daytonan högt på listan!
Vad skall du ha för den? :):tungan

jaa du, hade varit gött med en hoj av varje sort :D men men, vinna på lotto först...

har lagt ut den för 95 lökar.. blir ju självklart en ny när jag kommer hem, hehe

graphite ghoast skrev:
2360664 jaa du, hade varit gött med en hoj av varje sort :D men men, vinna på lotto först...

har lagt ut den för 95 lökar.. blir ju självklart en ny när jag kommer hem, hehe

e allt orginal? vad sitter det för pipor på?

graphite ghoast skrev:
2360703 har dunkat på Triumphs egna effekt pipa..nice..hehe, o för syns skulle enkelsitskuts..

hmmm tål att dräglas lite på! e ju frestande, men man skall ha råd med försäkring för 12000 om året också.

har du testat den? om inte kanske dags i dagarna :) ?

vad gäller försäkringen så kan man ju alltid "sälja" den på vintern, hehe, så blir det bara hälften eller mindre..mauahahaa :yoparty

graphite ghoast skrev:
2360778 har du testat den? om inte kanske dags i dagarna :) ?

vad gäller försäkringen så kan man ju alltid "sälja" den på vintern, hehe, så blir det bara hälften eller mindre..mauahahaa :yoparty

hmm:) en provtur säger du?:drool
Har vart inne på johans mc flertalet gånger och stått med tungan halvvägs ut ur munnen, men aldrig fått till en provtur. Har alltid vart för sent på dagen, eller så har jag bara haft jeans på mig eller så har det regnat eller nått annat otrevligt.
Vet bara att jag tycker den är djävulskt snygg och att jag passar som en schmäck på den!

När det gäller försäkringen på 675:an så lönar det sig att kolla runt. Brorsan köpte en sån i år och han fick 5800 kr hel/hel. Tror det va folksam som hade en märkesförsäkring på den hojen. Eller om det va IF, vet ej säkert... Men kolla runt, det lönar sig.

hur gammal är han och var bor han?? låter ju intressant, hehe. Länsförsäkringar ville ha 71000 hel/hel.. IF tar 12000 hel/hel märkesförsäk...

Han är i och för sig 37 år och bor 3 mil utanför Gbg. Men han stod som ägare på en R1-02:a nyligen och på den fick han 13.500 kr hel/hel.. Så 675:an är ju klart billigare än dom flesta andra R-hojar..

jadu herr grafitspöke...
Tog en tur till johans mc idag och bekräftade till slut mina farhågor.

Den e grym!!! :banana

Med tanke på ekonomin så kanske du skall hoppas på å hitta någon annan spekulant:( men jisses vilken hoj!

bagerah skrev:
2363316 jadu herr grafitspöke...
Tog en tur till johans mc idag och bekräftade till slut mina farhågor.

Den e grym!!! :banana

Med tanke på ekonomin så kanske du skall hoppas på å hitta någon annan spekulant:( men jisses vilken hoj!

hehe..mm..den E grym..och läcker.

det ordnar sig med försäljningen, i "värsta" fall får jag behålla den medans jag e borta..har jag ju nått skoj när jag kommer hem :D ..

vi får ta en tur nån dag!?

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...