Alla cross/atv fiddy förare!

vi har letat i en timme! Inte hittat något, vore bra med en vägbeskrivning.

Vi hittade till rya sand´s busshållplats och åkte runt och letade en hel del i området runt ikring...

Såg 4 olika atv som var ute och körde men ingen var på väg dit tror vi...

// Oskar

förlåt...får träffas en annan gång :) när kan du nästa gång?

Nästa helg blir det körning, ingen som skall med? crossar,atv,enduro ..skall ni med? SANDBANA bara massa sand :D

Ägaren till sandgroppen är inte jättenöjd.... Han säljer sanden och när det körs i den så blir den blandad. Han byr sig inte om man kör i skogsslingan men kör man i sanden så är han inte nöjd alls. Tydligen har även en del grannar klagat med.....

// Oskar

Undrar hur många veckor till innan markägaren sitter och väntar med laddad hagelbössa :va

Undrar hur många veckor till innan markägaren sitter och väntar med laddad hagelbössa :va

neej då :tummenupp , man får köra i skogarna å sanden där uppe.

Åker upp nu är la där till 7 eller något.

Ta er till Rya sands hållplats som ligger efter där man svänger in till härrskogen från landvettervägen, fortsätt upp på kullen så kommer du till en hållplats.

Smsa mig å säg när du e där. så möter jag dig. Ingen ide att du ringer för jag är ute å kör. Smsa å säg tid så e ja där.:tummenupp

073 - 94 86 490

Ok gött, tyckte det såg lite roligt ut när Lawner pratat med markägaren som verkade måttligt imponerad, och ni fortsätter köra helg efter helg som ingenting :P

Men har ni hittat ett ställe där det e lungt att köra för både markägare och boende i området är ju de kanon :tummenupp

Ok gött, tyckte det såg lite roligt ut när Lawner pratat med markägaren som verkade måttligt imponerad, och ni fortsätter köra helg efter helg som ingenting :P

Men har ni hittat ett ställe där det e lungt att köra för både markägare och boende i området är ju de kanon :tummenupp

folk kör där hela tiden. Ingen som bor där typ.

Ägaren var där när oskar körde sedan har han inte vart där, inte när jag har vart där.

Men saken är den att man får köra där uppe på den ytan men inte på ytan där nere. men det är ingen som vet. Folk bara kommer dit å kör.

Igår var jag där, plus 7 hojar samlagt igår på 6 timmar.

Funderar på o ta hojen på släp upp o leka lite i eftermiddag. Men hittar inte dit. Sparar ditt nummer i sånt fall.
Nån ide o komma med en 530? Så det inte är nån liten fiddy grop=)

Funderar på o ta hojen på släp upp o leka lite i eftermiddag. Men hittar inte dit. Sparar ditt nummer i sånt fall.
Nån ide o komma med en 530? Så det inte är nån liten fiddy grop=)

neej nej det finns gott om sand å kan visa dig skog å lera med :tummenupp Pm mitt nummer! åker upp nu å kör till 8 minst idag. sedan kör jag inom med!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka