Alla Är Välkomna Till Nynäshamn!

Gustafsson

Skrapar tungan...
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
no bike
Tjena grabbar och tjejer, ni som inte hört om det så får ni det nu jag tycker alla som kan skall ta sig till nynäshamn i helgen får det är den årliga hamnfesten!
2 dar dyngrak! Alltid lika roligt varje år massa festande =)
Vill bara informera folk om detta!

Mvh -Cr-

coolrider skrev:
.....Alltid lika roligt varje år massa festande =)...

Mvh -Cr-
´

Det är alltid lika roligt för infödingarna är nere.... Alla övriga kan räkna med att se hela håla raggla runt i glada vänners lag för att sedan kasta sig över och gärna i grupp spöa de som är utifrån. Framförallt killar i åldrarna 15-25 där nere brukar ha ett revirtänkande som man knappt ens ser någon annanstans i djurvärlden.

Lyckligtvis brukar vakter och polis lycka hålla den lilla ilksna lokala lynchmobben utanför själva festområdet. Så om ni känner någon från nynäs är det värt ett besök för då kan "Hamnfesten" eller "Veteranbåtsfestivalen" bli en kul tillställning. Men vad ni än gör, spana inte på tjejer, för de är med 100% säkerhet någon arg lirares föredetta och i Nynäs har man tydligen ägo-rätt på sina tjejer även om det varit slut i en sissådär 2-3 år.... :tungan

För mig är risken ca 48,4% att jag besöker fylleslaget iaf en kväll...

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard