All information om Sporthojsfesten 24/1-2004

Freppa skrev:
Själv behöver man bara snubbla över en brojävel så är man hemma. Sådana fester gillar jag! Hurra för BB m.fl!

Då får du fan ha på dig sjumilastövlarna. Det är faktiskt en av Stockholms tyngsta broar du ska över. Om du inte tänker på härberget på andra sidan järnvägsspåren i Tanto? Där är en lite bro att snubbla över.

Riktiga karlar märker inte av en sådan petitess som en Stockholms tyngsta bro. Vi knatar bara på. HUHAAAA!

EBS skrev:
Ähh... Du är ju sån där utböling från Bårååååås, du har dispans. ;)

Dessutom är det fusk att du har gångavstånd hem. :rolleyes:

Vadå fusk? Jag kan inte hjälpa att ni inte har stora tuttar och blonda väninnor så att ni får bo i takvåning på Söder... :rofl

Macho Woman skrev:
Vadå fusk? Jag kan inte hjälpa att ni inte har stora tuttar och blonda väninnor så att ni får bo i takvåning på Söder... :rofl

Jag har inga stora tuttar men väl en rödhårig kvinnlig vän så jag får ju bo där, iaf tillfälligt. :fyllisar

Ja och polarn kommer, sätter in 2x 120 spänn på det dära kontot, är lite färsk vad det gäller data maskiner så det där med nummer och medelande fattade jag inte..... får väl se om man kommer in. :yoparty

David sthlm skrev:
Ja och polarn kommer, sätter in 2x 120 spänn på det dära kontot, är lite färsk vad det gäller data maskiner så det där med nummer och medelande fattade jag inte..... får väl se om man kommer in. :yoparty

skriv upp er på listan bara. den tråden ligger under den här.
Alla måste ha ett nr ifrån listan så jag vet vem som betalat.

Macho Woman skrev:

Fan... bara dom stora tuttarna som saknas då... :va :rolleyes:

Vandrarhem?

Nu måste man ju bara fixa boendet också?
Nån som vill dela vandrarhemsrum eller? :) Nån som vet på vilka vandrarhem man kommer in på mitt i natten, vilket som ligger närmast etc.

Hör av er! / KJ

Bikerbitch skrev:
Kompisar är hemskt välkomna på festen! Så länge den som tar med sig kompisar dyker upp också.
Eeh. Så de kan komma två stycken från de här forumet som har med sig 74 kompisar var och sen blir de fullt.
Sen får alla sporthojare stå utanför i en först-till-kvarnkö??

Okej!
Vad blir de för sporthojfest? :rolleyes:

Kenta skrev:
Eeh. Så de kan komma två stycken från de här forumet som har med sig 74 kompisar var och sen blir de fullt.
Sen får alla sporthojare stå utanför i en först-till-kvarnkö??

Okej!
Vad blir de för sporthojfest? :rolleyes:

Haha, sporthojarna måste ju gå först såklart.
Men jag kan ju inte säga nej när folk vill ha med sig sina kompisar
Dock skall inte majoriten bestå av "kompisar"

Sporthoj o sporthoj. Detta är en mcfest rätt o slätt

Bikerbitch skrev:
skriv upp er på listan bara. den tråden ligger under den här.
Alla måste ha ett nr ifrån listan så jag vet vem som betalat.

Aha ett nr.? Jaja satte in stålars i namnet loverboy, men de är väll lugnt? Det är ju ändå vad du brukar kalla mig.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti