All hell

Möller_82 skrev:
2118199 Det är ju det jag har gjort, hon bor typ 30 mil bort men med allt som skiter sig nu och med sjuksrivningar o annat så blir det ju svårt att kunna träffas.

Det blev ett jävla liv på han för att jag hade med en representat från facket, det var väl inte så välkommet men dom kan ju inte säga nått om det. Blev en massa snacka och käbbel men ingen bra lösning.

Mvh
Möller

Så tråkigt då...men va fan kan inte bruden din komma och hälsa på dig då, kanske du blir lite gladare:P :tungan blir problem vart ni ska sova nu när du inte få bo hos din morfar eller vem de nu va...

Hoppas det löser sig med jobbet, men självklart ska ju du få ta med dig någon från facket om du vill det....ska väl din chef inte säga ett smack om.

mvh jenifer

Jag tycker du ska göra en "Göran Kropp"
Ta med bara det nödvändigaste för att överleva som människa och flytta ut i bushen i ett tält.
Sälj bilarna som ändå bara står och köp en vettig cykel.
Det ger både frisk luft och motion... Dessutom så kanske du hux flux har cyklat ner till Mount Everest och klättrat upp utan syrgas.
Efter en sådan bedrift är det nog ingen som sätter sig på dig i första taget :näsblod

Sätt igång!!

vaf jobbar du med som har sabbat ryggen? sug ur dom jävlarna om de är deras fel

Caffe-> Har en ganska så bra hoj och jag håller på att träna dock så behöver jag bil som jag bor nu, jag har tre mil till närmsta form av civilisation och det är ändå bara MArkaryd jag kommit till då.

Homo skrev:
2118455 vaf jobbar du med som har sabbat ryggen? sug ur dom jävlarna om de är deras fel

Jobbar som montör på Nibe villavärme i Markaryd och har fått väldigt monotona jobb som gjort att ryggen sagt upp sig, är mer än jag som fått problem av att stå med dom jobben för länge.

Mvh
Möller

Sounds like crap!

Jag är så glad att jag flyttade från dom småländska skogarna... det är till och med så pass att Sthlm börjar kännas litet :3freak

Men men life´s a bitch, then you marry one and then you die :tungan

Skämt åsido så är det bara att kämpa på! Men som någon sa... lämna landet för fan!

Själv flyttade jag från Lund upp hit, visst för att Lund o Malmö inte går att gämföra med Sthml men ändå. Iaf, trivs inge vidare i storstäder utan vill bo som jag bor i ett hus på landet men det kan fan inte fortsätta såhär iaf.

Mvh
Möller

Jahapps, idag vart jag och pratade med chefen, han hade dragit dit personal ansvarig vilket visade att det var tänkt att bli en rehab utredning vilket det inte blev iom att jag hade med en fackrepresentant vilket inte gillades.

Det blev en hel del käbbel men inget vettigt blev sagt, dom hade väl inte räknat med att jag skulle blanda in facket. Det gillades iaf inte att jag vågade säga ifrån och hade en hel del fakta att komma med och när jag sa att chefen igår hade sagt att han ville att jag skulle säga upp mig så hade han plötsligt inte alls sagt det.
På frågan vad meningen med mötet var om dom inte kunde ge mig andra uppgifter och dom inte ville att jag skulle säga upp mig fick jag inget bra svar.

Låter rörigt men det är jävligt rörigt nu kan jag säga.

Tackar alla för ert stöd, det behövs verkligen nu.

Mvh
Möller

Möller_82 skrev:
2119144 Själv flyttade jag från Lund upp hit, visst för att Lund o Malmö inte går att gämföra med Sthml men ändå. Iaf, trivs inge vidare i storstäder utan vill bo som jag bor i ett hus på landet men det kan fan inte fortsätta såhär iaf.

Mvh
Möller

Flytta till Norrköping :tungan malmö är för stort för mig med men vad gör man inte för sin älskade sambo... :D

Möller_82 skrev:
2118808Jobbar som montör på Nibe villavärme i Markaryd och har fått väldigt monotona jobb som gjort att ryggen sagt upp sig, är mer än jag som fått problem av att stå med dom jobben för länge.

anmäl det som arbetsskada om du inte har gjort de..
det skadar aldrig att göra det!

prulle skrev:
2116599
Jamen jippi körskolan ringer å sägar att dom har av bokat alla mina lektioner inklusive uppkörningen. Någon högre makt vill verkligen inte låta mig ta körkort.:6surkart

Varför avbokar en körskola alla dina lektioner? :va
Har du krockat alla deras bilar/hojar eller vad?

Jag då.. jag har problem med mina två klockträd i min rtl. Tror det är något med FIFO:na, men fan vet. :4skrika Oh well, ba ti o djupdyka i vsim. :huvet

A_o_D skrev:
2121065 anmäl det som arbetsskada om du inte har gjort de..
det skadar aldrig att göra det!

Har funderat på det men jag vet inte hur det påverkar för framtida jobbsök o så, är ju inte så skoj att ha ntt sånhär hängandes efter sig i en massa år sen.

Mvh
Möller

Zee skrev:
2121126 Jag då.. jag har problem med mina två klockträd i min rtl. Tror det är något med FIFO:na, men fan vet. :4skrika Oh well, ba ti o djupdyka i vsim. :huvet

Aha, okay, ja jag förstår dig fullt ut....bara en sak...vad talar du om???

Mvh
Möller

korvgubbe skrev:
2121079 Varför avbokar en körskola alla dina lektioner? :va
Har du krockat alla deras bilar/hojar eller vad?
Nej deras ända 125:a pajja i onsdags och dom vet ännu inte vad felet är och tror att den kommer va på lgning en tid fram över. Förfan de väll bara fixa fram en ny! Jag mennar en likvärdig med deras kdx kostar 12-15 000 de bara kasta fram å köpa å sen sälja skiten när den andra e lagad. Eller så kan dom köpa en 4 taktare som inte pajar på en gång..

Zee skrev:
2121126 Jag då.. jag har problem med mina två klockträd i min rtl. Tror det är något med FIFO:na, men fan vet. :4skrika Oh well, ba ti o djupdyka i vsim. :huvet
Fack språk. Utomstånde fattar inte ett skit..

Back