Lou siffer
officiellt lammkött
ciggareter i belive.2714601Men om de är jämnåriga med dej kan de väll köpa själva, eller?![]()
/Carin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ciggareter i belive.2714601Men om de är jämnåriga med dej kan de väll köpa själva, eller?![]()
/Carin
Säga vist ta deras pengarna å gå, iaf när för små brudar som vill ha ciggareter, bäst för deras eget bästa annars köper ju nån annan åt dom.
öhh lätt inte som dom va så smidiga..![]()
Fjortisar utanför macken skulle jag bara skratta åt, men om lillsyrran, som är över 18 skulle be mig skulle jag göra det utan å skämmas. Tycker det är knas att man får dricka på krogen till överpriser, men inte hemma (Man får dock rösta, köra ferrarisar och är allmänt myndig i alla andra sammanhang)
Framtida ungar kommer jag hellre se till att de lär sig dricka vettigt och rätt saker, än låter dom springa vind för våg och skaffa ful-dricka av skumma typer på stan. Oalgligt? JA, men ibland är inte lagarna anpassade till verkligheten, och då får man gå efter egen etik o moral.

Lillsyrran din har det nog tryggare med dyr sprit på krogen en hemma hos leffe med en kasche cider där leffe mer en gärna häller upp lite av sin grymt goda bål.![]()
Lillasyrran kan hämta sin langade sprit tryggare hos "knarkar-bosse" med vänner som just snedtrippat också eller?
Blev påhoppad av ett par fjuniga tonåringar igår där de bad mig köpa ut ett 6-pack cider utanför konsumaffären hemma i "byn".
Hur skulle ni på SH göra ?
Framtida ungar kommer jag hellre se till att de lär sig dricka vettigt och rätt saker, än låter dom springa vind för våg och skaffa ful-dricka av skumma typer på stan. Oalgligt? JA, men ibland är inte lagarna anpassade till verkligheten, och då får man gå efter egen etik o moral.
Sen att man skall bli så jävla mycket klokare på 2år det vete 17 men lite i allafall eller![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |