Alkohol + SH

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Varför är det nice att avsluta kvällen framför SH?

Har 0.5 öl kvar och det blir svårare och svårare att skriva men på något sätt är det väldigt mysigt att sitta här och filosofera.
Varför är det på detta viset?

:yoparty :yoparty

samma här.. fast jag nallar av morgondagens dricka :3freak så de finns för mkt kvar..... :4skrika man kanske skulle slagga istället

Jag sitter här och groggar i smärtstillande syfte...Har en böld stor som en golfboll på utsidan av höger skinka. hade tänkt ut å gasa lite i morrn, men vete fan om jag får på mig skinnet utan att börja lipa....*Lorden minns med glädje tiden när skinnstället INTE hade massa hårda skydd på höfterna*

Skummgummiskydd rulez!!! :yoparty

Lord Adrian skrev:
2125166 Jag sitter här och groggar i smärtstillande syfte...Har en böld stor som en golfboll på utsidan av höger skinka. hade tänkt ut å gasa lite i morrn, men vete fan om jag får på mig skinnet utan att börja lipa....*Lorden minns med glädje tiden när skinnstället INTE hade massa hårda skydd på höfterna*

Skummgummiskydd rulez!!! :yoparty

Mysbyxor is the shit.

Själv borde man lägga sig och gå till bibbland och plugga imorgon...hmmm...inte lockande just nu.

General E skrev:
2125171 Mysbyxor is the shit.

Själv borde man lägga sig och gå till bibbland och plugga imorgon...hmmm...inte lockande just nu.

Mysbyxor is the shit ända tills man klotar, landar på bölden och sprider nog med var för att brinnkåren skall få åka dit och sanera. :död *Lorden ska blanda nästa grogg med TreoComp för att få lite sömn*

ok då, jag fyllepammar också lirte då... jävla brudar att få prestationsångest.. vad fan e det frågan om... !?

-Vad e problemet?
-Jag e inte lika bra som de andra...

Vilka jävla andra!?

... aja, det e ingen jävla hotelverksammet jag bedriver hemma så här kan du inte sova...

nu drar jag ner till grannen som har efterfest... :fyllisar

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...