Alkishajen skräller

:) :tungan :tummenupp

Edit: Vad konstig den blev. :va

Edit 2: Nu då?

Bifogat

• DSC_1498 (Small).JPG
    DSC_1498 (Small).JPG
    40.8 KB · Visningar: 68
Last edited:
alakhai skrev:
Tycker den ser helt ok ut?! Finns den högupplöst och inte kostar något får den väldigt gärna mailas till robban@christianstad.se

Gäller alla andra bilder oxo som blir tagna under racehelgerna!! Alltid kul med bilder!! :tummenupp

Njaa, Den är ärligt talat inte riktigt skarp, du är för snabb. Bilden duger här på nätet men ser inget vidare ut högupplöst så jag släpper inte iväg den. Kolla med Canoly, Jag tror nog han har bilder på dig.

DumDum skrev:
Njaa, Den är ärligt talat inte riktigt skarp, du är för snabb. Bilden duger här på nätet men ser inget vidare ut högupplöst så jag släpper inte iväg den. Kolla med Canoly, Jag tror nog han har bilder på dig.

Jepps, det har han säkerligen!! Ska kika igenom hans bilder inatt tänkte jag!! Men för snabb ska man inte behöva bli beskylld för efter en 18:e plats tycker jag.. :näsblod

alakhai skrev:
Jepps, det har han säkerligen!! Ska kika igenom hans bilder inatt tänkte jag!! Men för snabb ska man inte behöva bli beskylld för efter en 18:e plats tycker jag.. :näsblod

Jag är besviken. Enligt Gixxergamlot från Åkarp skulle du ju sopa banan med de andra. 18:e plats duger inte. :tungan

Goodstuff skrev:
Jag är besviken. Enligt Gixxergamlot från Åkarp skulle du ju sopa banan med de andra. 18:e plats duger inte. :tungan
Din besvikelse ska jag inte ta ifrån dig men i detta fallet var det tydligt att han var alltför optimistisk. Iofs hade jag målsättning inom topp 15 men det sabbade jag ju rejält genom att starta på 28:e ruta... :död
Dock är jag inte superbesviken på det kvalet trots allt. Svårare förhållanden får man leta efter och kvaltiden var 2,1 sekunder sämre än snabbaste Steven Tirsgaard. Alltså 28 förare på 2,1 sekund. :tummenupp

alakhai skrev:
Din besvikelse ska jag inte ta ifrån dig men i detta fallet var det tydligt att han var alltför optimistisk. Iofs hade jag målsättning inom topp 15 men det sabbade jag ju rejält genom att starta på 28:e ruta... :död
Dock är jag inte superbesviken på det kvalet trots allt. Svårare förhållanden får man leta efter och kvaltiden var 2,1 sekunder sämre än snabbaste Steven Tirsgaard. Alltså 28 förare på 2,1 sekund. :tummenupp

Jag visste att man inte kunde lita på den lille fete. :fatta!

DumDum skrev:

DumDum, mycket trevligt att träffas och prata bilder runt en tävlingsbana. Jag håller med dig, det går för fort när man står så nära banan och står man lång ifrån räcker inte mitt objektiv till.............

Alakhai, lite tur hade jag nog ändå för du tycks ha fastnat med lite skärpa i böjen jag stod.

Bifogat

• Robban 211_1141.jpg
    Robban 211_1141.jpg
    70.9 KB · Visningar: 66
Goodstuff skrev:
Hjärup din lilla mjölkdrink :fatta!

Canoly skrev:
....det går för fort när man står så nära banan och står man lång ifrån räcker inte mitt objektiv till.............

äh du får väl kosta på dig en 600/4 glugg...kostar gratis :)

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026