Alingsås

Hehe, kommer inte ens ihåg vad det var jag skrev mer än att det var ngt menlöst.

Jag hänger ev på på söndag, måste få 625an besiktningsduglig i helgen samt byta olja på bägge hojarna. Vi får se hur det går, i så fall blir det premiärturen för i år.

Är det förresten någon som vet hur många/vilka/finns dom här(?) supermotarder som åker runt i stan? MAXI kändes som en metropol en kväll då - inte mindre än - två stycken motarder buskörde. Men i år verkar det finnas fler än så, säkert fyra 625:or och så vidare. Körde efter ny 625 en gång, han accelererade lika snabbt på bakhjulet som jag på två. Det var skoj! :wiggle

Okej, vi provar imorgon kl 14:00, samling vid Triumf kafé vid Lilla Torget. Det har ju byggts någon sorts deluxe-variant av partytält på parkeringen, men jag tror man kommer in så att man kan parkera från kafé-sidan.

Jag har inga andra planer än att vi bestämmer ett mål, sedan åker vi, jag har några förslag som varierar mellan 1-3 timmar, så får vi väl rösta. Andra förslag mottages tacksamt, ett av syftena är ju att hitta fina hojvägar.

Kom ihåg att kolla av hojen innan, soppa, luft i däcken osv.

Läs gärna tråden om gruppåkning nämnd tidigare i denna tråd.

//Johan

Härligt!

Jag och en kille som heter Lennart kommer att dyka upp. Kan säga att Tob3 kommer med om han håller vad han lovat :D

Har även skickat iväg lite sms till annat folk men det har varit dålig respons. Men vi blir minst 4 i alla fall så det är alltid något!

Kommer inte :(

Måste lufta bromsar o byta olja, har lagt på nytt däck o jagat en luftbubbla alltför många timmar idag. :scheisse

Ok det var tråkigt Ketzer :( men det kommer fler tillfällen...

Fick i alla fall bekräftat att 2 st till kommer med. En bekant och hans flickvän, dom kör Yamaha R1 bägge två. Det är dom som bor i Sandared eller Hedared eller vad det nu heter. Nånstans där i alla fall :D

Så vi blir minst 6 st nu :)

ja bor i partille men dyker nog upp ändå asg behöver lära mej lite nya vägar asg :P

Kl 14.00 på lilla Torget i Alingsås är det som gäller idag.
Hoppas vi blir många, kör försiktigt. :)

Kl 14.00 på lilla Torget i Alingsås är det som gäller idag.
Hoppas vi blir många, kör försiktigt. :)

Tack för idag! Kanon trevlig tur! La med en bild från idag... :)

Bifogat

• 20110417111.jpg
    20110417111.jpg
    274.1 KB · Visningar: 117
Något intresse för en tur i helgen? Kanske t o m besöka Bike i trollhättan?

Eftersom klockan är 23:30 och fredagsmarinaden ligger i som bäst,:tummenupp tänkte jag söndag.

Kan tipsa er om SM i roadracing i Anderstorp på lördag-söndag, så om ni tar en lååång tur kan ni köra dit och kolla! Det är det nog värt :tummenupp

Jag ska antagligen till herrljunga imorgon, byta drivpaket på hojen.. Så eventuellt kan jag hänga med på söndag ;) Men absolut inte spikat.

Hoppar in här och säger hej! Ingen körning på gång snart? Det kanske finns någon här som vill ta en tur en vardag om vädret tillåter?

*/ ?>
Back