Chris Ash skrev:Ett riktigt rovdjur hade slitit av ryggraden på filmens hjältinna. Katastrofalt usel film även om idén är bra.
Finns det riktiga rovdjur?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chris Ash skrev:Ett riktigt rovdjur hade slitit av ryggraden på filmens hjältinna. Katastrofalt usel film även om idén är bra.

Macho Woman skrev:Filmen suger. Varför skulle ett äkta hårdingrovdjur vilja ha hjälp av en skräckslagen kvinna? Dessutom är alienfigurerna alldeles för långsamma i filmen. De kommer ju inte ikapp någon. De ska springa ILfort, upp och ner på tak och väggar! Nu sitter jag här och blir upprörd igen över skiten! Den var ju sämre än en Melodifestival någonsin kan bli!

MrGooFy skrev:Om inte jag minns fel så dödar inte predators kvinnor öht.
hrc skrev:Det kreativa språkbruket på SH når ständigt nya höjder. Klockren pluralisform där.
jag får skylla på mina smärtstillande piller.. exiteme skrev:Oj...jag får skylla på mina smärtstillande piller..
![]()
MrGooFy skrev:Om inte jag minns fel så dödar inte predators kvinnor öht.

tycon1 skrev:Vad beträffande dessa Aliens i AvP är inte alls söliga..Om du tycker det, så tycker jag du ska ta en titt på Alien 1&2 igen! Dom är endast luriga..
Du ska inte förknippa dessa (drönare) med Runnern som föddes i hunden i Alien3.
![]()
|
|
Tiotusentals körde Mälaren Runt
Lördagen den 15 augusti gen... |
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!