Anthrax
Medlem
En trailer och en bakom scen-trailer finns att se på http://www.apple.com/trailers/fox/avp/
Ser ut att bli sevärd.
Ser ut att bli sevärd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har bara provspelat tvåan. Men ettans singelplayer var ju as-svårt. Men det kanske bara var jag...Therudeboy skrev:Avp 2 var ju skit trist jämfört med 1:an.
Anthrax_e_gott skrev:Har bara provspelat tvåan. Men ettans singelplayer var ju as-svårt. Men det kanske bara var jag...
Men som vad jag förstår så ska filmen utspela sig på Jorden i nutid. Dvs inga högteknologiska vapen (Tyvärr) Hoppas bara att det är feta bössor med ändå.

Therudeboy skrev:haha en polare spelade typ avp1 24/7 med 56k modem multiplayer då så klart och han rakades som 2:a i världen,sen kom 2:an och det sög så mycket att han la av.
Men vi får hoppas på att filmen blir bra och som sakt feta bössor![]()
eisbaer skrev:Min polare spelade typ CS 24/7 med 2400 modem multiplayer då så klart och han rakades som 1:a i världen. Sen vaknade han med tummen i röven.
AVP som spel e kul, speciellt äliens. Filmen blir nog ingen höjdare.
<- smaka på den 
Silwer skrev:man ska nog inte snacka om datorspel som att de vore för kids om man själv sen förordar superhjälteserier![]()
Ugluk skrev:Kan filmen bli bara en skugga av Aliens - Special edition är jag nöjd. En av filmhistoriens största och definitivt Camerons bästa hittills. Kan dock inte förlåta honom för att vanliga utgåvan inte hade med sekvensen med robotkanonerna.![]()
Ett mästerverk.
Chrille skrev:Jag är den förra generationens nördDen innan dataspelen.
Sen förespråkar jag inte serier till något annat än film-manus.
Meningslös info:
Vet ni att MASK med Jim Carrey var en extremt blodig splatter-serie från första början? (alltså tarmarhjränsubstansobenpipor-splattrig) Vilken gullig familjekomedi de gjorde av det...
Med andra ord, en riktigt sjuk serie.
Anthrax skrev:Förresten, dom som inte vet, så fanns det med ett Alienhuvud på väggen av Predator-skeppet i slutet av "Rovdjuret 2".

Mavve skrev:Jag VEEEEEEEEEEEEEEEEEET
Kom hit o fixa min dator så jag akn se filmerna![]()
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller