Alfabetsmaraton

Ber att få önska paret en trevlig stund på bebiskontrollen då, och håller tummarna för att allt är som det ska. :)

Det var det minsta jag kunde göra för en god kombattant i ordsvängeriet! :)

Egentligen tycker jag att min tråd var roligare, men den här är mycket mer interaktiv.

Min tråd var kanske mer UTMANANDE.
vill inte snubbla över ömma tår

Last edited:
Får man bara tag i rätt person att fightas med, så går det ju att vrida till orden så det både ryker och osar snusk, om man är på det humöret.

Hur många vuxenpoäng får jag idag när jag tvättat, strukit och hängt upp nya gardiner?

Löksamlare Filis Sune Badang Mykeflunk hade otur igår då han träffade på en raketforskare som gjorde en "Blast Off", mitt i hans bästa lök.

Man blir ju så glad av solen utanför fönstret...men ärligt talar skiiiiiiiter jag i idag, för jag ska hem och krypa under täcker om en timme. :D

Nu undrar ju vän av ordning vad du ska göra under ditt täcke, såhär mitt på eftermiddagen...

Mm, var ett hastigt inlämnat inlägg eftersom jag är så tävlingsinriktad.
kanske snarare skule varit: "Pullat puppan? Pekfinger? Personligen; pungvärk. Painful."

Qul att du gjorde samma misstag igen...fråga mig i PM nästa gång så ska jag hjälpa dig med rätt bokstav. :krama

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026