Alfabetsmaraton

Jag kommer ihåg en mycket dålig slogan från början av 80-talet och den löd: Jag äter hellre en burk mask än kör en japansk motorcykel.

Bifogat

• maskar.jpg
    maskar.jpg
    29.1 KB · Visningar: 18
Last edited:
Lär din lur att veta hut och säg åt signalen att krypa in på rätt ställe för att sedan göra sitt jobb.

Nåväl, då finns det bara en sak kvar att göra....gruppterapi med andra obstinata ajfönesignaler.

Qverulerande lurar brukar få en parkettplats i Nybroviken, bland de andra vajande liken..

Tro det eller ej Jesseboy men du måste först Jailbreaka iPhonen och sen skappar du ett program där du går in i rooten och där kan du lägga till olika ringsignaler, ny sms-ton, ny email-ton m.m. Been there done that.

Utomordentligt förslag att återigen låta SH-psykologerna lösa andras problem! :tummenupp :D

Tro det eller ej Jesseboy men du måste först Jailbreaka iPhonen och sen skappar du ett program där du går in i rooten och där kan du lägga till olika ringsignaler, ny sms-ton, ny email-ton m.m. Been there done that.

Underbart. Men jag är lite osäker på min egen data/fånkapacitet.

Fan, för sen.
Ber om ursäkt

V.
Kommer det efter U?
Jag minns inte...
Vem vare som kasta?

Last edited:
Ystra major Nagheltråg satt vid dikeskanten, med sin hund och vessla, försökte rita blommor men fick stryk av renen.

Zebrarandig kroppsnära klänning vill jag att min dam har med sig nu, när vi går på andra ultraljudet.
För man kan väl vara het även om man har en mage???

Nja, någorlunda iaf.

Ålskinn på en kropp så läcker, ganska snart mannens lust väcker.

Överger alla försök till taflliga rim och övergår till allmän rappakalja on the rocks.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026