Aldrig 125 träff i GBG?

125 träff i GBG, intresserad??

• Antal röstningar
    0

Lakritstrollet

Ny medlem
Gick med
29 May 2003
Hoj
en snabb en
Som sagt: en 125 träff i GBG.... någon intresserad????

Motorn har skurit (packningen vid vevstaken :( ) så än så länge är gatorna säkra :cool:

Saknar lite 125 polare för närvarande, har bara en med körkort och en som ska ta. Vi behöver bli fler!!!

JA FÖ FAAN!!!

Ja e´ på att köra med andra 125 åkare i gbg!

Blir det 125 träff så e´ jag garanterat med :tummenupp

Jag kan nog ställa upp jag med...kan nog få med mig en tre-fyra stycken också.....

Bra att det finns intresse, ska vi bestämma datum/tid/plats lite senare så vi kan vänta in de andra 125-åkarna som inte har upptäckt den här tråden än.

Mertala skrev:
Bra att det finns intresse, ska vi bestämma datum/tid/plats lite senare så vi kan vänta in de andra 125-åkarna som inte har upptäckt den här tråden än.

Ja, det låter bra.

nästa vecka så ska vi nog väcka den stackarn till liv igen
så som det är nu så springer ni om han :(

Last edited:
men att ha en skuren motor kan ha sina fördelar med........får testa en riktig hoj då :cool:
:rock :rock :rock

Last edited:
Skorpan skrev:
men att ha en skuren motor kan ha sina fördelar med........får testa en riktig hoj då :cool:
:rock :rock :rock

Men får du igång rd:n så kör väl den ifrån en R1 ganska lätt eller? Om du klarar att hålla ner framhjulet vill säga :D

Last edited:
Poffer skrev:
Men får du igång rd:n så kör väl den ifrån en R1 ganska lätt eller? Om du klarar att hålla ner framhjulet vill säga :D
vill se den RDn som drar ifrån en R1a :rolleyes: :D :D :D

Nisse Järnet skrev:
Har ni fått motorn än?? :)
Nää,hoppas den kommer på måndag så jag kan lägga vantarna på den o skruva ihop den när han jobbar så den blir klar nångång
när skicka du den Nisse??

Back from Germany....

Ni ska bara veta vilket monster det döljer sig inuti min hoj.... Så fort den ser minsta skymt av en R1 så utvecklar den 300 hästar och blir helt enormt snabb...

Inte för inte min hoj kallas R1-dödar'n 2003... Ser skorpans R1 i backspegeln, HELA tiden

:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Ska ut och kolla posten nu, vi får se vad som händer. Posten är ju inte det mest pålitliga företag jag känner till men de brukar sköta sakerna snyggt.

Skorpan skrev:
Nää,hoppas den kommer på måndag så jag kan lägga vantarna på den o skruva ihop den när han jobbar så den blir klar nångång
när skicka du den Nisse??
Borde den ju göra! Skickade iväg dom 3 paketen i Onsdags. Gubbarna på Posten sa ca 3 arbetsdagar.

Kanske ska ta körkortet i höst, och isf är jag med!! Men antingen blir det gat-125:a eller banhoj, och just nu lutar det mot banhoj... :)

HA DE GÔTT

Nisse Järnet skrev:
Borde den ju göra! Skickade iväg dom 3 paketen i Onsdags. Gubbarna på Posten sa ca 3 arbetsdagar.
gött,då borde den komma idag om den inte redan gjort det :tummenupp

:mad: hatar posten :mad:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma