Albacete.

Lillfetto

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2005
Hoj
Derbi
Träning ger snabbhet :tungan Idag gick det med en grym fart :kocko på träningen. 1.37.7 slutade det på vilket är 6-tiondelar långsammare än förra årets bästa tid på racet :tummenupp Allt börjar falla på plats ordentligt nu :banana
Håll tummarna i helgen :tummenupp
Hälsningar gull-racing.com

Lillfetto skrev:
Träning ger snabbhet :tungan Idag gick det med en grym fart :kocko på träningen. 1.37.7 slutade det på vilket är 6-tiondelar långsammare än förra årets bästa tid på racet :tummenupp Allt börjar falla på plats ordentligt nu :banana

Lycka till!

Lillfetto skrev:

Lycka till!! :tummenupp

Håller tummarna!! :tummenupp

Ps: Zuber och G:son körde 1.37:26 i mitten av mars i år med sina 600cc. Den tiden måste du spöa med din 125:a!! Lycka till! :)

Du börjar verkligen få upp farten banrekordet för 125 racer är 1'34'190. Din tid på 37,7 lär du ju kapa en hel del innan helgen är slut. Den Tiden hade räckt till en 20e plats på gridden där på cev i höstas. Synd att du inte ska köra spanska mästerskapet där nästa helg jag tror du är redo för det nu.Lycka till i helgen.

Och som ni brukar göra :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Last edited:
Fan vad kul. Spöa de trötta gamla gubbarnas, allt är ju relativt, 600 tider nu.
Kul att det rör på sig!

Tidstraning

idag kordes tidtraningen och det gick bra forutom att tandstiftshatten gick sonder sa hojjen dog pa andra tidstraningen. Men forsta gick bra da kom jag ner pa 1.37,3 sa jag kom ner till en 6:e plats. Sa imorrn startar jag dar. Min teamkompis kom ner pa 1.38,0 sa han startar pa 10- onde plats. Lycka till pa anderstorp alla som kor.
Ps. Ullis krya pa dig och hoppas du kan kora snart igen. Ds.

//Robert "lillfetto" Gull # 66 # 36

Fastnade i en klunga som gjorde att jag körde på 1.38,4 men kom i mål som 11 av 38 st startande. Min teamkompis kom in på en sjätte plats och körde på 1.36,4.

Hola alla glada! Jag lånar sonens inloggning för ett litet inlägg :tungan
Håller på att tanka ut helgens kort på servern, men det tar lite tid från Spanien :gnissla http://83.227.178.61/gallery/albacete
Lite info: 31 grader och sol, 180-200 varv på banan, 8 uppsättningar däck, 3 kolvar, några kvartsfat bränsle. solsveda på armarna, :rofl
hade gott // Anders Gull

Synd att racet blev en liten besvikelse men jag är säker på att ni kommer igen!
Blir det några SM race med 125:an?

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back