Al Azif vs Adam Tensta - My Cool Feat Dr Alban

gunman-bono

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2008
Hoj
2003, Suzuki, Gsx-R1000
För er som har missat detta…

”Efter den massiva uppmärksamheten med "My cool" har Adam Tensta nu även låtit sig remixas.
Den officiella mixen är signerad Örebrobaserade dj:n och producenten Al Azif.
- Jag ville göra något som ingen förväntade sig av varken Adam eller mig. Resultatet blev en 1994-doftande euromix. Hoppas att folk har tillräckligt med självdistans för att fatta grejen, jag tycker att den är skitfet, säger Al.

För att verkligen ge euromixen sin rättmätiga miljö ringde Al Azif även upp Dr Alban som direkt tackade ja till att exklusivt ställa upp med sin medverkan på "Al Azif vs Adam Tensta - My Cool feat Dr Alban".

Ladda ner gratis här

Youtube

Ehh, jaha? Den är sämre än originalet som var "bra" första gången man hörde skiten.
Efter att *ofrivilligt* ha sett Adam Tensta live på en fighting-gala så förstår jag varför man inte lyssnar på hiphop. Det är skit live, det är skit i radio.

Riktigt bra låt faktiskt, och att få mig att publikt erkänna att någon som heter Tensta eller Al Qaida gjort något bra är en bedrift bara det.

Varför ser han ut så? Herr Tensta alltså.
Edit: Tänker mest på kepsen. Är det det senaste att ha den så eller vad är grejen?

Last edited:
Varför ser han ut så? Herr Tensta alltså.
Edit: Tänker mest på kepsen. Är det det senaste att ha den så eller vad är grejen?
Det är Al Azif man ser (mest), det är inte lätt att förklara för någon som inte förstår heller...
Seså, låt det vara nu. Folk går inte runt och ifrågasätter varför alla hårdrockare ser ut som dom gör heller hela tiden.

För övrigt är Adam Tensta det bästa som hänt svensk hiphop på länge.

Det är Al Azif man ser (mest), det är inte lätt att förklara för någon som inte förstår heller...
Seså, låt det vara nu. Folk går inte runt och ifrågasätter varför alla hårdrockare ser ut som dom gör heller hela tiden.

För övrigt är Adam Tensta det bästa som hänt svensk hiphop på länge.

Aha. Jag förstår..

Mjo, jag som inte alls förstår mig på hiphop skulle nog kunna tänka mig dunka på den låten i bilen nån gång.

Mitt första intryck - Fan va goo!

Nu en stund efteråt så är låten fortfarande bra, men ärligt talat Dr.Alban :va
Borde inte ha gömma sig nånstans. Men de han gjort är najs!

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back