Akuthjälp ZX6R !

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
Jag har precis köpt en ninja -03 och undrar vart jag hittar billigast försäkring för den ??? Nån som har nån liknande hoj och försäkrar den någonstans och kan berätta vad han/hon betalar? Hojjen står på min pappa som är 42 och jag måste hitta en försäkring idag/imorn.. Tack på förhand!

Inget speciellt bolag är säkert billigast för den hojtypen. Testa ringa runt som sagt. Folksam eller Salusansvar brukar kunna ha skapliga priser, dock är det helårsförsäkringar.

Inget speciellt bolag är säkert billigast för den hojtypen. Testa ringa runt som sagt. Folksam eller Salusansvar brukar kunna ha skapliga priser, dock är det helårsförsäkringar.

jo men de är väl alla nuförtidn?

"köp" tillbaka hojen av farsan sän i vinter o ställ av den, sedan köper farsan din tillbaka den nästa vår och ställer på den :D

jag hade en zx6rr 03a som jag gav cirka 19000 halv försäkring hos salusansvar...

eller kanske var 1525 i månaden...
ehh det var mellan 18-19 papp om året..

jag är 22 och bor i norrköping...

borde vara liknande priser i örebro.

mvh nicke

Har ZX6R '04 och betalade drygt 12000,- för halvförsäkring hos Folksam när jag bodde i Malmö, flyttade på landet och betalade då ungefär 11000,- Fick SMC försäkring hos Folksam, gick SMC-kurs och betalade då ungefär 9000,- Nu har jag Tjejförsäkring hos LF och betalar ungefär 5000,- i halvförsäkring. (är inte fyllt 30 år, men nästen)

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back