Akuthjälp nu!!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Hoj
kawasaki 636
Fick hem min acewell mätare idag och trodde att det bara var att koppla in. men icke... :huvet
får bara en enda slapp att passa i min orginal... resten vet jag inte hur jag ska koppla in???? :confused: är helt bakom flötet när det gäller el.
är just nu inne på att klippa sönder orginalen och löda ihop... men problmet är bara den att orinalen har ca 3-5sladdar mer än vad min acewell har...

snälla ni som har kopplat in era hur har ni gjort???? jag sitter men en zxr 750 -91.

läste något om batteri... men antar att det inte ska in något batteri i den?

Krille-666 skrev:
2059689 eller så hjälper nån snäll grabb honom här :)

:klappar :klappar precis!!!! era j*vla nötter till er andra!
man ska vara hjälpsam här i livet...

kom igen nu!!! några här inne måste ju ha kopplat in sina acewell???? för jag vet att flera har köpt dom. :)

Köpte 1 och koppla via elshemat till min Zx9a nemas problemas... :tummenupp
Enkelt å bra.... :D

Kommer tyvärr inte i håg.. Och jag har varken elshemat eller hojen kvar så jag kan inte gå ut å kolla... Sorry... :(

Robban Nr1 skrev:
2059792 hojen är en zxr 750 -91!!!!!!!
Ja titta, det var det ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag kollade snabbt i din avatar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och där står det zx6rr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har du inte en sån?????????????????????????

Robban Nr1 skrev:
2059792 hojen är en zxr 750 -91!!!!!!!
Det första jag skulle göra om jag var dig, och hade köpt en sådan där mackapär och inte klarade av att koppla in den själv, är att inte ta så jävla mycket för givet att alla bara kastar sig vid dina fötter och inget hellre önskar sig i livet än att hjälpa en desperat kille med attitydproblem...

Varför är det så svårt att vara lite ödmjuk och be snällt, och låta bli att använda utropstecken och halvtaskigt språk?

Jag skulle faktiskt tro att du skulle få mer hjälp då. :pannkyss

Va fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Era jävlas as!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hjälp till nu då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

robban nr1 in da house:
precis!!!! era j*vla nötter till er andra! man ska vara hjälpsam här i livet...

Visst är det tröttsamt med dessa "glada tillrop" från förståsigpåare.....

Vad gäller AceWell mätarna ring LQT-Racing och prata med dom, hjälpsammare människor får man leta efter, har sålt ett par sådana och dom som haft problem har slagit en signal till 08-208030 och fått hjälp pronto.....

DP says: Trodde at tror det gör man i kyrkan men kanske inte, eller......

till alla som tycker att detta är skit så. FUCK OFF.... har fixat det genom att klippa och klistra.... :finger så nu är det väl nog snackat om det.

Robban Nr1 skrev:
2061937 till alla som tycker att detta är skit så. FUCK OFF.... har fixat det genom att klippa och klistra.... :finger så nu är det väl nog snackat om det.

får du nån ordning på det?

Edit: borde räcka med ett El-schema till acewellen för å koppla in den där mackapären, sen får man väl söka bakvägen vart kablarna tar vägen på hojen, alltså, via orginal instrumenten, inte så svårt å kolla vart sladdarna går då. lycka till :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form