akutbehov av bakram gsxr

t-quick

oldie but goldie, HSK
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 625sxc, zx636r -03*såld, gsx750r -05 *RIP*
akut behov av en bakram till gsxr 750 05,
tror d är samma som gsxr1000 03-04 och gsxr 600 04-05.
(någon som vet?)

kakor till den som berättar var jag kan finna en snabbt. :D

t-quick skrev:
2295072 akut behov av en bakram till gsxr 750 05,
tror d är samma som gsxr1000 03-04 och gsxr 600 04-05.
(någon som vet?)

kakor till den som berättar var jag kan finna en snabbt. :D
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/05-G...tegoryZ35585QQihZ015QQitemZ250004387584QQrdZ1

Jag vill ha såna där med chokladflingor i :)

Finns flera ute. Sök på "subframe 750 04" "sub frame 750 04" etc. Många som skriver att de bara levererar till USA skickar gärna hit. Tar du in den med flyg kan du ah den på ca en vecka, om du har lite tur.

Last edited:
aldrig handlat på ebay? svårt? osäkert?, d ser ut som han inte vill skicka den utanför staterna?

behöver man något mer än visa?

Last edited:
t-quick skrev:
2295085 aldrig handlar på ebay? svårt? osäkert?, d ser ut som han inte vill skicka den utanför staterna?

behöver man något mer än visa?
Mycket enkelt. Skaffa paypalkonto (kopplas till ditt VISA). Säkert om du betalar med Paypal. Ännu säkrare om du köper av någon med bra omdömen (jag vill gärna se mer än 50 omdömen varav minst 97-98% nöjda).

Bingo skrev:
2295102 Mycket enkelt. Skaffa paypalkonto (kopplas till ditt VISA). Säkert om du betalar med Paypal. Ännu säkrare om du köper av någon med bra omdömen (jag vill gärna se mer än 50 omdömen varav minst 97-98% nöjda).
frakt och tull o sånt då? hur lång tid tar det att få prylarna?

Annars är det bara att kolla ebay i Europa med. Tex ebay.de och ebay.co.uk om man vill ha snabbare leverans och slippa tull från USA.

Vet inte om denna passar tex?

http://cgi.ebay.de/Heckrahmen-Suzuk...ryZ68417QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Finns väl sånna där ersättningsbakramar som är till för racing som inte har onödiga grejjer till tex passargerare osv? Typ Greven eller nån annan racingfirma borde ha sånna ramar.

Axxexs skrev:
2295174 Annars är det bara att kolla ebay i Europa med. Tex ebay.de och ebay.co.uk om man vill ha snabbare leverans och slippa tull från USA.

Vet inte om denna passar tex?

http://cgi.ebay.de/Heckrahmen-Suzuk...ryZ68417QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Finns väl sånna där ersättningsbakramar som är till för racing som inte har onödiga grejjer till tex passargerare osv? Typ Greven eller nån annan racingfirma borde ha sånna ramar.

vill helst ha en org, då den rullar gata med,snackade med grevens polare tidigare idag, jan var inte inne o så jag skulle återkomma imorgon,
racebakram kostar 3750kr, lite dyrt tycker jag..

t-quick skrev:
2295136 frakt och tull o sånt då? hur lång tid tar det att få prylarna?
Frakt beror på hur fort du vill ha grejerna. Du kan själv kolla på: http://ircalc.usps.gov/

Med flygfrakt tar det runt en vecka. Tullen är 6%. Moms tillkommer med 25% på summan av priset för bakramen, fraktkostnaden och tullen. Betalar du full tull och moms så blir det ett påslag på ca 35% av inköpspris+frakt.

Kolla av med säljaren först om han är beredd att skicka till Sverige och vad "shipping" kommer att kosta dig. Maila länken till fraktkalkylatorn ovan så ökar chansen att de vill skicka hit.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT