Akut!!!!

jinnarp

Dr: Beserwiesser,känd från AbsolutCitron
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Monster S4R
Någon som har ett kåpglas till R6 99-02 liggandes?
Måste ha fatt i ett tills på tisdag nästa vecka :huvet och alla hubba bubba glas är dyra lr så e jag för snål.

Men misstänker att Mr stenkall kanske kan ligga på ett :confused::va

Hör av er iaf, lr om ni vet var man kan få tag på ett BILLIGT!!!!!

farbror kan få låna båt och toppkåpa av mig !

du har ingen extra komplett förgasarbryggga eller tändspolar som man hade kunnat få låna och felsöka lite med ??

PM:a om det är aktuellt !
nilsson har mitt nummer med !

Kåpsett kan finnas på plats på knudan torsdag - lördag om jag får reda på det innan onsdag kväll !

Vafan!!! Vem kallar du farbror? Du är ju en mumie jämfört med mig :-p haha.
Tack för snabbt svar, men det är bara glaset jag behöver.
Och brygga eller spole har jag tyvärr inget extra :(

E d körning på lördag? Om vädret tillåter kommer jag nog o snackar skit iaf :) vad är det för fel på hojen då?

farbror kan få låna båt och toppkåpa av mig !

du har ingen extra komplett förgasarbryggga eller tändspolar som man hade kunnat få låna och felsöka lite med ??

PM:a om det är aktuellt !
nilsson har mitt nummer med !

Kåpsett kan finnas på plats på knudan torsdag - lördag om jag får reda på det innan onsdag kväll !

P-son: Kolla pm
Jinnarp: Ska kolla om jag har ett extraglas. Tror det inte men inte heller omöjligt. Hör av mig i kväll när jag grävt mig igenom "gottochblandat-lådan"

Last edited:
Har tyvärr inget kåpglas över... Har du inget alls får du gärna låna det så länge... =)

Har tyvärr inget kåpglas över... Har du inget alls får du gärna låna det så länge... =)

Snällt av dig gossen :krama
Men jag har satt dit det jag hade, men det är så repat och förstört att jag knappt kan se igenom det :(
Men har beställt nytt från K

Kung Eilert har ju lyckats skruva ihop sin hoj, så jag vill inte skruva ner den igen åt honom....

ingen annan som har en gammal R6:a i delar ?!?!

Hade velat pröva med en annan förgasarbrygga innan jag lämnar iväg skiten å blir fullständigt ruinerad !

Kung Eilert har ju lyckats skruva ihop sin hoj, så jag vill inte skruva ner den igen åt honom....

Hade velat pröva med en annan förgasarbrygga innan jag lämnar iväg skiten å blir fullständigt ruinerad !
Prova att släng ut samma fråga i Racingforumet.
Kanske ngn som ska till Anderstorp i helgen (SM premiär) som kan ta med sig prylen. Bara ett tips. :)

Hojen har varit ihopskruvad hela tiden och jag har försökt förklara att jag har en extra förgasarbrygga. Hör av dig om du vill låna. :tummenupp

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!