Johannes L
Ny medlem
- Gick med
- 12 Apr 2010
- Hoj
- Kawasaki Z800 -16, Aprilia SXV 5.5 - SÅLD, Aprilia RS125 Projekt, Yamaha YZ426F Projekt
Jag har en nära bekant vars far är inne på sista veckorna av sitt liv på grund av en allvarlig sjukdom. Personen i fråga älskar motorcyklar och de närstående har en önskan om att låta honom få åka MC en sista gång innan hans tid är ute. Han klarar dock inte av att sitta bakpå utan måste få sitta i sidovagn, varpå jag har blivit frågad om jag känner eller kan hitta någon som besitter en sådan hoj. Tanken är inte alls att låna ut hojen utan snarare att ägaren bara skjutsar runt denna herre en kortare tur.
Det extra tråkiga i det hela är att det måste ske redan på tisdag, därefter kommer han få en utvärdering av sin sjukdom (som alla andra redan har fått) och han kommer då med största sannorlikhet bryta ihop och bli inlagd.
En väldigt liten instats som betyder väldigt mycket för en person och inte minst hans familj. Betalning är aktuellt, och inte minst en oerhörd uppskattning. Det gäller norra skåne/södra småland. Sporthoj är ju fel forum men någon kanske har en bekant eller släkting som är veteranentusiast.
Ett livslångt tack till de som kan tänkas höra sig för lite grann.
Det extra tråkiga i det hela är att det måste ske redan på tisdag, därefter kommer han få en utvärdering av sin sjukdom (som alla andra redan har fått) och han kommer då med största sannorlikhet bryta ihop och bli inlagd.
En väldigt liten instats som betyder väldigt mycket för en person och inte minst hans familj. Betalning är aktuellt, och inte minst en oerhörd uppskattning. Det gäller norra skåne/södra småland. Sporthoj är ju fel forum men någon kanske har en bekant eller släkting som är veteranentusiast.
Ett livslångt tack till de som kan tänkas höra sig för lite grann.
Last edited: