Akut!! söker förgasargummi/insugsgummi till kawasaki zxr 750 -89

ChrisO

Medlem
Gick med
27 Apr 2011
Hoj
hojlös
Hejsan.

Är akut behov av ett insugsgummi till den högra sidan då dom är anpassade för vänster och höger sida. måste komma från en -89 då dom satte på större förgasare -90 och uppåt. Är det någon som vet vart man kan få tag i ett sånt här? har prövat ringa massa mcskrotar och beställa nytt går tyvärr inte. så sitter nån på ett sånt så får ni gärna pm:a mig direkt

Kan detta vara en fungerande nödlösning om du lider av läckage i ditt existerande gummi?

$(KGrHqZ,!iQE5fILrT9iBOe3(DTk4g~~60_1.JPG

Jag har ingen egen erfarenhet av den där produkten.

om de vore så väl att man hade haft en spricka/läckage. men tyvärr är det nån tomte som har satt ett insugsgummi på fel sida av toppen och det är "mönsterpassning"

japp. fast det är ju om dom svmcab kan ha. får ringa dom på måndag då

När jag letade efter ostrypta trottellock till min gpz så sa många firmor att de hade utgått och att de inte gick att få tag på.

Svenska motorcykelaktiebolaget fick fram utan problem, han köpte tydligen via Holland.

När jag letade efter ostrypta trottellock till min gpz så sa många firmor att de hade utgått och att de inte gick att få tag på.

Svenska motorcykelaktiebolaget fick fram utan problem, han köpte tydligen via Holland.

låter ju väldigt bra. hoppas att dom har då. tack för tipset

ingen som har nått insugsgummi liggandes? svmcab har semesterstängt tills den 24:e och börjar bli lite panik nämligen

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka