Akut hojbrist i GBG

fortfarande samma problem. konstaterade ig[r en g[ng f;r alla att det e om;jligt med zx9r,

trafikskolorna e inte pigga p[ att hyra ut heller, s[ det blir nog avbokning.

:huvet

Det störiga med det nya provet är ju att måtten på banan är samma oavsett mc, så var det ju inte tidigare. Då gick man runt med sin mc o sen la på 20 cm(tror jag) på vardera sida. Nu blir ju provet enklare med en lättmanövrerad mc än ett stort lok till mc. Häri ligger kritiken från många mc-lärare, har jag fått berättat för mig.

kawa tompa skrev:
fortfarande samma problem. konstaterade ig[r en g[ng f;r alla att det e om;jligt med zx9r,

trafikskolorna e inte pigga p[ att hyra ut heller, s[ det blir nog avbokning.

:huvet

Ring Bergmans motor i borås då, där hyrde farsan hoj åt mig plus att försäkringen gällde. Dock var självrisken på 10 lax :gnissla
GSX750 har dom där, hur lätthanterliga som helst :tummenupp

Bergmans, Tel. 033-23 00 10
tror dom tog 800:- för ett dygn...

är väl bättre att köra upp med din zx9a än ingenting.. avgiften har du ju redan betalt ändå.. vem vet.. du kanske vaknar som rossi just den dan :tummenupp

att hitta en hoj ska väl inte vara så omöjligt dock..

Du klarar att köra upp med din egen!!

Är inte så bökigt som alla utger det för att vara.
Körde upp med min gixxer och det gick. I Sundsvall tog uppkörningsmannen (tanten) hänsyn till vilken typ av mc man körde.

Jag hyrde på Guldhedens Trafikskola nere vid Scandinavium. Doch hade jag tagit ett par lektioner, men dom hyrde ut utan problem.

$noop skrev:
Ring Bergmans motor i borås då, där hyrde farsan hoj åt mig plus att försäkringen gällde. Dock var självrisken på 10 lax :gnissla
GSX750 har dom där, hur lätthanterliga som helst :tummenupp

Bergmans, Tel. 033-23 00 10
tror dom tog 800:- för ett dygn...

Ringde som...inga problem!....det blir en vstrom.
ska nog g[ fint....tackar tackar

IsaE skrev:
Du klarar att köra upp med din egen!!

Är inte så bökigt som alla utger det för att vara.
Körde upp med min gixxer och det gick. I Sundsvall tog uppkörningsmannen (tanten) hänsyn till vilken typ av mc man körde.

Du har inte k;rt det nya provet...........

(Tompa

Istället för att lägga ut pengar på hojhyra så köp istället ett crosstyre, krona och plocka bort kåpan. Då har du en perfekt uppkörarcyckel. Risken finns att du inte vill bygga tillbaka igen. Lycka till

Stark skrev:
Istället för att lägga ut pengar på hojhyra så köp istället ett crosstyre, krona och plocka bort kåpan. Då har du en perfekt uppkörarcyckel. Risken finns att du inte vill bygga tillbaka igen. Lycka till

:klappar

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...