Hejsan alla crossglada !
Tänkte bara se om det va någon här inne på forumet som har hört talas om en såkallad "löpande" skiva ? Jag har personligen aldrig hört talas om det heller men det är så att jag ska köpa mig en cross så nämnde han det när jag lade märke till att skivan "glappade". Så är det någon här inne som har hört talas om det ? Snabba svar uppskattas.
MHV Erik !
Tänkte bara se om det va någon här inne på forumet som har hört talas om en såkallad "löpande" skiva ? Jag har personligen aldrig hört talas om det heller men det är så att jag ska köpa mig en cross så nämnde han det när jag lade märke till att skivan "glappade". Så är det någon här inne som har hört talas om det ? Snabba svar uppskattas.
MHV Erik !