AKUT hjälp om en special sak

jamjam

Devil
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Bolt
Har en special-tillverkad skruv, med "ovanlig" gänga, enligt lokala järnhandeln. Någon som vet någon verkstad eller dylikt i STOCKHOLMs området där de kan svarva eller sälja lite "udda" skruvar, med lite olika gängor. Det är svårt att förklara vad det är för skruv, men om man skulle dela upp udda sakerna i en skala 1-10, där 10 motsvarar den mest udda skruven så hamnar min på 1 eller kanske 1,5. Tacksam för alla svar, ska lägga upp en bild så fort jag är hemma.

Kan nog vem som helst fixa som har ett gäng mått och en svarv med gängstål.
Prova en mekanisk verkstad

LeXi skrev:
Har en special-tillverkad skruv, med "ovanlig" gänga, enligt lokala järnhandeln. Någon som vet någon verkstad eller dylikt i STOCKHOLMs området där de kan svarva eller sälja lite "udda" skruvar, med lite olika gängor. Det är svårt att förklara vad det är för skruv, men om man skulle dela upp udda sakerna i en skala 1-10, där 10 motsvarar den mest udda skruven så hamnar min på 1 eller kanske 1,5. Tacksam för alla svar, ska lägga upp en bild så fort jag är hemma.
Öhhh :va
Åk till lantmanna!
Dem har allt...
Lokal järnhandel i tokholm...
Kompetent personal? :hihi

Eller lägg upp kort så man fattar vad som är så ovanligt o gärna vad den är till!

Jobbar hela dagarna med svarvar o fräsar så jag kan nog tillverka åt dig men det kostar dyrt :)

LeXi skrev:

Siefvert Lindhagensgatan X vid Lindhagensplan (mittemot Securitas)... Där finns massor av olika gäng... :tummenupp

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back