Akut behova av transporthjälp GBG-Karlskoga

Strider skrev:
2331672 Hej på er alla, nu är goda råd dyra...

på 0701 801560 om ni har möjlighaet att hjälpa till, tack.

Har plats fredag kväll kl 20. karlskoga fre 2400. Dock tror jag Magnus tyckte detta var för sent.

/E

jorpes skrev:
2332452 Har plats fredag kväll kl 20. karlskoga fre 2400. Dock tror jag Magnus tyckte detta var för sent.

/E

kan rappotera att Magnus nu är på väg tillbaka till karlskoga efter att ha plockat upp min pärla i GBG med tillbehör och tro mig jag kommer att va den mest nervösa killen längst depåräcket under hela Helgen :död

men klart man ställer upp för en go kompis

Gottis skrev:
2332479 kan rappotera att Magnus nu är på väg tillbaka till karlskoga efter att ha plockat upp min pärla i GBG med tillbehör och tro mig jag kommer att va den mest nervösa killen längst depåräcket under hela Helgen :död

men klart man ställer upp för en go kompis

om han kör ras på din hoj med (knappast troligt) så kan ni ju ha gemensamma stressmekardagar framöver:pannkyss

Såg dig där du stog efter rakan bara efter ett par varv på onsdagsträningen trodde du hade bromsat på dig lite granna och bara stod och väntade på bättre tider.
Lycka till på racet.

Lawner skrev:
2335501 om han kör ras på din hoj med (knappast troligt) så kan ni ju ha gemensamma stressmekardagar framöver:pannkyss

Såg dig där du stog efter rakan bara efter ett par varv på onsdagsträningen trodde du hade bromsat på dig lite granna och bara stod och väntade på bättre tider.
Lycka till på racet.

:va va jag va inte på onsdags träningen och jag ska inte köra racet lr eller menar du Magnus

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT