Akrapovic vs Sebring?

mugano

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2008
Hoj
SP-1 -01
Hittade att Lelles säljer Sebring nån som vet hur de är i jämnförelse till Akra? Något billigare ialla fall....

inte riktigt lika fina..
men dom fungerar dom med.

svetsarna är ju sjukt snygga på acrorna..
inte för att dom e fula på sebring ifos.

/F

Sebring låter bättre men akra har högre(högst?) status.

Jag hade sebering karbon förut och har akra titan nu och ljudet i akra burken är så mycket trevligar

vet inte riktigt vad du hade för hoj men kan rekomender wings till ktm. www.wings.si kanonkvalitet som acra liknar acra titan som acra men billigare... köpte till min ktm och va helnöjd.. hade köpt igen om de behövdes..

Ja, i snoppmätartävlingarna finns det inga alternativ till Akra! :fakta Fast i pangförpengarna-listan kommer dom ganska långt ner pga priset.

ååååfan, då kanske jag skulle ha köpt annat då. För jag har ju inte mina bilar och min hoj för att posera alls. :pannkyss

Man är ju ödmjuk, kuvad och timid! :D

Passformen brukar vara bättre på Akrapovic-systemen och svetsjobbet är snäppet vassare. Men tittar man på effekt och design, så ligger de tämligen lika. Då har Sebring fördelen med lägre pris. Fast helt billigt behöver det inte vara ändå - t.ex. ett race-dubbelsystem i titan för KTM går loss på ca 16 tusen. Akras motsvarighet nånstans i trakterna runt 25 iofs...

Passformen brukar vara bättre på Akrapovic-systemen och svetsjobbet är snäppet vassare. Men tittar man på effekt och design, så ligger de tämligen lika. Då har Sebring fördelen med lägre pris. Fast helt billigt behöver det inte vara ändå - t.ex. ett race-dubbelsystem i titan för KTM går loss på ca 16 tusen. Akras motsvarighet nånstans i trakterna runt 25 iofs...

Det är ju helt klart som hittat. Jag tar tre! :näsblod

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back