HurtsLikeHell
Rock solid and fast!
Hur jävla glad som helst. Man kanske ska behålla hojen över vintern trots allt. Eftersom det är en reservdel från BMW så slipper man typa om och kan besikta med sliponet på. Sug på den alla icke-BMW-åkare!
Låg försäkring+Akarpovic+kul hoj = F800S!!!
Jag har dock inte sett något på deras (Akrapovic) hemsida än, bara hört det från BMW. Nån som har sett något på specs?
Låg försäkring+Akarpovic+kul hoj = F800S!!!
Jag har dock inte sett något på deras (Akrapovic) hemsida än, bara hört det från BMW. Nån som har sett något på specs?

