Akrapovic helsystem

Envis som en åsna som sagt å även om ja kan klara mej på under halva priset me annat märke så lär de bl Akra ändå :gnissla

Akrat låter riktigt brutalt på husan. Finns ingen skönare ljud än att höra en husa 650 komma åkandes med ett akra helsystem.

hittade ett här, vet dock inte om det är helsystem, mitt pipa såg inte riktigt ut sådär, utan var mer rund i slutet.
http://www.blocket.se/stockholm/Husaberg_650_delar__06_25074665.htm?ca=14&w=3

Så här såg det ut på min cykel.

Last edited:
Akrat låter riktigt brutalt på husan. Finns ingen skönare ljud än att höra en husa 650 komma åkandes med ett akra helsystem.

hittade ett här, vet dock inte om det är helsystem, mitt pipa såg inte riktigt ut sådär, utan var mer rund i slutet.
http://www.blocket.se/stockholm/Husaberg_650_delar__06_25074665.htm?ca=14&w=3

Så här såg det ut på min cykel.

Systemet i annonsen är ett original främre rör med akra slipon. Inte ens nära ett helsystem.

Tänk på att bara sliponet inte passar på helsystemets grenrör, alltså man får bestämma sig vilket man vill ha, helsystem eller bara slipon då det inte går att först välja slipon o sen eventuellt uppgradera till helsystemet för då passar inte ljuddämparen..

Sett den blocket annonsen innan men som sagt e de helsystem ja e på jakt efter...

Å nu gör ja ett litet trådlyft :D... Har kommit fram till att de nog blir Akra helsystem på Husan till sommaren... Har lusläst blocket varje dag sen i senhöstas när ja köpte hojen utan resultat...
Om någon däremot råkat se nån webshop som säljer helsystem till en Husa 650 -08 eller rent av kanske har ett hemma som tjänstgör som dammsugarrör eller kanske t.o.m som brödkavel så har ja säkerligen ett stort intresse...
tja, kolla med SuperMoto här på forumet, han har ett ligger o skräpar
//m

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back