Akrapovic Helsystem vid strypning?

Nut's

BADASS MOTHERFUCKER
Gick med
11 Dec 2005
Hoj
BMW S1000rr
Tja
Ska strypa ner min hoj till 25kw, "dock" så sitter det ett akrapovic helsystem på som jag gärna vill ha kvar + slippa ta bort bara för att regga hojen på 25kw:tungan .
Så kan man bli tvungen att byta tillbaka till orginal system om man ska typa den på 25kw, eller kan man köra med akrapovic systemet:va?
Är mc-kompaniets 25kw strypningssats jag kör på....

När jag hjälpte en polare att strypa sin R6a behövde vi inte byta till orginalsystem. Så enligt mig är det bara att ha kvar :-)

Nä det är lungt bara att sätta i en buttplugg om du måste få ner ljudet eller effekten lite till:tummenupp

När jag hjälpte en polare att strypa sin R6a behövde vi inte byta till orginalsystem. Så enligt mig är det bara att ha kvar :-)

Okey får prova på d :tummenupp

Någon som vet om man bör bestycka om också om man ska köra några mil strypt?, även de blir ett jävla jobb i sådana fall att prova sig fram till rätt munstycken :gnissla

Okey får prova på d :tummenupp

Någon som vet om man bör bestycka om också om man ska köra några mil strypt?, även de blir ett jävla jobb i sådana fall att prova sig fram till rätt munstycken :gnissla

Det kan jag tyvärr inte svara på då strypningen försvann spårlöst samma dag som regbesiktningen skedde, dock är det väldigt länge sen :D

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret