AK med SMC Väst 19:e & 20:e Maj

Bara 10 platser kvar på söndagen nu.
Progonsen för söndag säger 20 grader, halvmulet och torrt så platserna kommer garanterat att gå åt! Frågan är bara vilka av er som tar dem...

God natt alla glada, är det någon som har en kamera som vill ha lite bilder när det körs kan jag ta bilder när jag ändå inte kommer att köra!

Med vänlig hälsning, kristoffer

Hej igen alla goa mestadels glada SMC:s!

Först vill jag bara tacka för en mycket trevlig helg, jag kände mig välkommen och det var många sköna individer på plats!
För er som är sugna på lite bilder deltagare som instruktörer blev dagens bilder lite bättre (sön) än gårdagens (fanns säkert nått guldkorn där med). Jag hoppas Marcus_A kan hjälpa mig att lägga upp bilderna ca 5.5Gb, skall ju naturligtvis sållas bort endel pga mig och att jag inte fick till fokus! Men gråt inte över det har ni tur kan ni vara med på en bra bild! :krama

Åter igen tack //En mycket röd fläckvis Krsitoffer:tummenupp

Först vill jag bara tacka för en mycket trevlig helg, jag kände mig välkommen och det var många sköna individer på plats!
För er som är sugna på lite bilder deltagare som instruktörer blev dagens bilder lite bättre (sön) än gårdagens (fanns säkert nått guldkorn där med). Jag hoppas Marcus_A kan hjälpa mig att lägga upp bilderna ca 5.5Gb, skall ju naturligtvis sållas bort endel pga mig och att jag inte fick till fokus! Men gråt inte över det har ni tur kan ni vara med på en bra bild! :krama

Är intresserad av att ta mig ett kik eller två på bilderna från Söndagen :)

Å jag kikar gärna om jag å oranga dunderklumpen lyckades fastna på lördagen. ;)

Vi åkte så långsamt att tom autofokus skulle funkat :) men kul och lärorikt var det.

Tjena!
Jag skulle oxå vilja se lite bilder från lördagen.
Körde i röd grupp steg 2.
Thanx!

Jag vill med passa på och tacka för ett kanon arrangemang!
Mycket trevligt och lärorikt.
Hoppas även jag på att få se lite bilder..

Speed3, sen vart de två zzr och kåtten skall jag allt ha bilder på om ja inte missminner mig! Kawa 1600 är jag mer osäker på, sållade bort lite bilder igår från lördagen men jag skall kolla och hitter jag något så självklart:)

Om jag nu lägger upp bilder, hur känsligt är det med bilder bakifrån så man ser reg nr? Vissa är lite känsliga med det.. Annars får ni pm ert de nr så kan jag ev skicka bilder då jag vet vilken som är er hoj!

Ursäktar då jag har mycket i skolan men bilderna försvinner inte ändå:rolleyes::rolleyes:

Speed3, sen vart de två zzr och kåtten skall jag allt ha bilder på om ja inte missminner mig! Kawa 1600 är jag mer osäker på, sållade bort lite bilder igår från lördagen men jag skall kolla och hitter jag något så självklart:)

Om jag nu lägger upp bilder, hur känsligt är det med bilder bakifrån så man ser reg nr? Vissa är lite känsliga med det.. Annars får ni pm ert de nr så kan jag ev skicka bilder då jag vet vilken som är er hoj!

Ursäktar då jag har mycket i skolan men bilderna försvinner inte ändå:rolleyes::rolleyes:

Jag är inte känslig alls för det. min hoj har 601 som nr på sidan. Körde söndagens körning btw.

Hej!

Jag hade gärna kikat på några bilder från lördagen om du lyckades få med mig i svart ställ och rosa väst på en blå R1 -07. Snabb/medel-grupp.

Om du visar regnummer spelar ingen roll för mig.

Skiter högaktningsfullt i om reg numret syns, Hojen står aldrig på den adressen ändå :hihi
Körde den svarta ZZR:en i medelgrupp (gul väst)
Pm:ar mail :tummenupp

Hej!

Kul med bilder! :)

Mig spelar det heller ingen roll ifall regnr syns.

Körde i röd grupp både lör och sön på en R1-08 med Fiat-kåpor. Hade grön väst med nr 11 på lördagen och blå väst med nr 4 på söndagen.

Struntar oxå i regnr om något nu fastnade. Kanske var det allt krom som överexponerade bilderna ;)

Sååå efter 2 1/2 timme har jag sållat lite till samt delat upp bilderna i mappar efter märke 350 bilder från lördagen och 520 från söndagen! Man är mögel i huvudet nu men skall försöka skicka lite bilder till de första som PM:a.

Ha lite tåla mod:)

Insåg nu att det verkade vara ett relativt stort intresse på dessa bilder. Insåg även själv att skall jag leta upp bilder på enskilda personer samt skicka dessa tar det en jäkla tid med!

Ingen har dock sagt något om sitt reg nr! Vet inte om det går men man kanske kan lägga upp bilderna på någon sida? Med lösen isf? Är det någon som vet om detta är möjligt?
Skulle även vara guld om någon visste vilken sida osv! Har nämligen aldrig gjort något sånt här förr!

Skall även passa på att säga att många bilder är på SMC:s instruktörer då jag var där med just dom MEN ni kan även vara med också om ni har tur! :)

Skall göra mitt bästa men hade uppskattat lite hjälp!

Tack på förhand!

Det vanligaste stället att ladda upp bilderna på är nog http://picasa.google.com/

Det är nog extremt ovanligt att någon reagerar på regskylt, om man vill vara snäll så tar man bort bilden om någon önskar det. Formellt så kan man inte kräva det (du äger bilden)

Så nu har jag börjat synka med ovanstående program! Jag vet inte hur ni hittar mig men Kristoffer Lundgren alt min mail Stoffe_VR666@hotmail.com, det är dom uppgifterna jag lämnat och jag hoppas ni kan finna era bilder där när det är klart! :)

Med tanke på hur trött jag vart inatt så kan märkena på hojarna hamnat i fel "mapp" Ex en monster retta hamna i kawa mappen osv.. Bull/moto guzzi/ Mv:n hamnade nog i blandtat samt de jag inte kunde urläsa.. Ursäktar för fel modell i fel mapp men "life is a bit*h some times" sök så finner ni! :tummenupp

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...