MikkE
Guest
Väntar fortfarande på bild!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sant, men det är inte lika kul att pilla i näsan som det är att köra hoj, lättare att avstå mao.Gustav1 skrev:Infektionsrisk...känns som att det är betydligt större risk att dö av motorcykelkörning, faktiskt.
/Stolt näspillare.
Paradoxy skrev:Vem får ärva forumet om han dör?
Jag?
Nursey skrev:Precis vad jag skulle säga...och man har en massa baketrier både i näsan o på fingrarna som är bäst utanför blodomloppet (MRSA t ex)...så försök att inte pilla. Risken är nog liten men just där skall man vara jäkligt försiktig.![]()
tigrro skrev:Vad är MRSA?
Gustav1 skrev:Infektionsrisk...känns som att det är betydligt större risk att dö av motorcykelkörning, faktiskt.
/Stolt näspillare.
anja skrev:Jag brukar faktiskt inte ha MRSA i min näsa, och inte dom flesta andra heller.
Flamma77 skrev:Nej, det brukar för det mesta vara en liten osynlig men piffig accessoar i näsan på personalen på större sjukhus...![]()
Dr.Bike skrev:Visst är det chic?
Särskilt alla planscher i Uppsala län numera med kors och vitlökar på om man kommer från eller vårdats i stockholm!
Där lär de ha gott om denna fina lilla kompis...
anja skrev:Jag brukar faktiskt inte ha MRSA i min näsa...
anja skrev:Vilket jävla skitsnack. Handspriten flödar i stockholm.
floodi skrev:Finne på näsan gör ont som fan om den sitter mittpå näsbenet iallafall
provade o klämma en jävel en gång men det fick fan inte ,
Fast till slut tog jag en polygrip och tryckte te sen jävlar. poffade den.
kom dock tillbaka. hehe
2fast4hjo skrev:och vad gjorde du då, tog till något värre tillhygge, hotade medeller är den kanske fortfarande kvar
Socrates skrev:Eftersom Swedie inte lägger upp bild på spektaklet gör jag det!![]()
ft skrev:
Dr.Bike skrev:Mmmm men då han INTE kör hoj denna årstid kan vi ju fokusera på hans stackars lilla nejsa.... *gulligull*
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |