Ajje finne i näsan

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Känns som någon har smockat mig på näsan när jag vaknade i morse. Den verkar sitta fast på benet typ för den gör fakkin ont. :näsblod Antar man får låta den vara för så fort man petar på näsan så känns det som den ska gå av.

Swedie skrev:
Känns som någon har smockat mig på näsan när jag vaknade i morse. Den verkar sitta fast på benet typ för den gör fakkin ont. :näsblod Antar man får låta den vara för så fort man petar på näsan så känns det som den ska gå av.
är inte du för gammal för att pilla i näsan :confused: , men seriöst så låt den inte va det tar mer än en vecka innan den försvinner. försök att ta hål på den bara.

AndersJohansson skrev:
Blodådrorna som går runt där är nära förbundna med hjärna eller hjärta ( minns ej) så har du otur så sprider du infektionen vidare om du klämmer den.

Sant.
Näsan sitter nära hjärnan,En gång när jag snöt mig så det nästan ut som om
en bit av hjärnan kom ut i pappret. :confused:

Dremel%20Tool.jpg

Håll inte på för länge bara!

Två centimeter upp i näsan? Hur vet du att det är en finne då? :näsblod

AndersJohansson skrev:
Blodådrorna som går runt där är nära förbundna med hjärna eller hjärta ( minns ej) så har du otur så sprider du infektionen vidare om du klämmer den.

Precis vad jag skulle säga...och man har en massa baketrier både i näsan o på fingrarna som är bäst utanför blodomloppet (MRSA t ex)...så försök att inte pilla. Risken är nog liten men just där skall man vara jäkligt försiktig. :tummenupp

Swedie skrev:
Kan du inte snyta ut den då? Har för mig att du visade upp en mäktig trofé för ett tag sen, den borde ju ha rensat ur ordentligt. :3freak

Stackars Swedie... :sjuk
Var en man Swedie! Bit ihop, kläm den, men berätta för :cdevil inte HÄR att det gör ont!
Det ger bara cheyerna vatten på kvarnen att karlar är ynkliga, och inte klarar ens en förkylning bl.a bl.a ;)

Men ok, säg att du HAR ont då, lämna över till nån som inte är så pjoskig.
Alicia :nurse t.ex kommer säkerligen mer än GÄRNA klämma den så det smäller om det!
Cheyer ÄR sadister och älskar att rycka näshår öronhår osv...

Kul att du delar med dig av dina invärtes gobitar... kanske en rapport kommer om hur mycket vaniljsås du snöt ut efter att den sprack oxå? :näsblod

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman